Sunnere & skummel lørdagsgodis

Hei dere! Om ikke lenge får jeg noen fine jenter på besøk, og jeg måtte selvfølgelig lage litt skummel lørdagsgodis i kveld. Jeg synes Halloween er veldig gøy jeg, og tar den gjerne inn sammen med mange fine norske tradisjoner. Jeg har handlet inn smågodt til både jentene og de som ringer på dør, men jeg det er sunne alternativer på bordet også. Jordbærene ble aller best, de har jeg smugspist et par av allerede! Her ha jeg rett og slett brukt gresk yoghurt med vaniljesmak, og fordelt over jordbærene. Sjokoladebitene kuttet jeg opp til passende form, og trykket inn i yoghurtlaget. Sett i fryseren i en times tid, og de er klare til servering! Jeg har lenge elsket kombinasjonen av eple og peanøttsmør, og legger man til yoghurtnøtter må det jo bare bli godt. I tillegg ser det jo litt ut som en munn – i alle fall var det tanken bak. Paprikaen er fylt med dip, og jeg har kuttet opp et lass med gulrot og agurk. Ingen tvil om at sunn snacks kan være godt det også!



Nyt lørdagskvelden alle sammen!

3 kommentarer
    1. Kreativ halloween-godis! Neste år må jeg prøve meg på noe lignende, det er gøy å gjøre litt mer ut av pyntingen – og samtidig velge sunnere varianter.
      Jeg lurte på om du kunne sende meg info om coaching på mail? Mener å huske du skrev et innlegg om det tidligere, men jeg kom først på det igjen nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg