Verdens beste utdannelse

I samarbeid med AFPT

I en verden hvor stadig flere får livsstilssykdommer og sliter med helsen er jeg overbevist om at personlige trenere kommer til å bli viktigere og viktigere. Ikke bare er det mer enn nok å gjøre, men du får også muligheten til å virkelig endre livet til andre mennsker. Jeg har aldri angret et sekund på at jeg tok denne utdannelsen, jeg lærte så utrolig mye som student hos AFPT.  Det er nesten to år siden jeg begynte på PT-utdanningen min, men det virker nesten som det var i går! Jeg sitter igjen med utelukkende gode minner, selv om det var mye pugging og mange sene kvelder. Det er jo så lett å studere når det er noe man virkelig brenner for!

Det er nettopp det jeg skal frem til i kveldens innlegg, for hvis noen av dere virkelig brenner for trening og kunne tenke dere å jobbe med nettopp dette vil jeg anbefale AFPT sine utdanninger på det varmeste. Her er det skyhøyt nivå på fagstoff og forelesere, samtidig som studiene er veldig fleksible. Du kan ta standardkurs som meg, med samlinger annenhver helg. Dette gjør studiet enkelt å kombinere med jobb, og du finner mer om hvilke byer dette tilbys i her. Har du ikke mulighet til dette er det også mulig å ta webutdannelsen, hvor du kan studere akkurat hvor du vil. Her må det likevel selvfølgelig også gjennomføres en praktisk del, da dette er utrolig viktig i dette yrket. Studiene er støttet av Lånekassen, og jeg har til og med en rabattkode for de av dere som er interessert i det. Alt du behøver å gjøre for å få den er å sende meg en mail på [email protected].  Det frister kanskje enda litt mer når du får innblikk i hvordan livet som PT-student er:





Teknikkterping, anatomipugging, førstehjelp og god stemning pluss mye, mye mer er altså hverdagen som PT-student. Jeg elsket denne utdannelsen, og det tror jeg at de fleste andre vil gjøre også. Det er kanskje verdens beste utdannelse, den kan nemlig brukes til så mye! Om jeg ikke bruker kunnskapen min rettet mot andre til enhver, så har jeg alltid bruk for det for min egen del. Så hvis du har en liten PT-spire i magen, så håper jeg at nettopp du ble inspirert til å ta dette studiet. Norge trenger nemlig flere dyktige personlige trenere, det kan det aldri bli nok av!

8 kommentarer
    1. Hei 🙂
      For tiden er jeg også gravid, og har vurdert sterkt å begynne på pt studier etter permisjonen. Jeg skrev faktisk mail med spørsmål til afpt igår, så dette innlegget kom som bestilt 😉 jeg vil gjøre det og kommer til å gjøre det hos afpt… men det blir ikke før til høsten 2017, så rabatt koden har nok gått ut til da 😉 men takk for innholdsrikt innlegg…
      Det er vår tredje og siste vi får nå, så permisjonen skal nytes til fulle. Fortsatt Lykke til med graviditeten. Her har det vært tøft, men det kommer seg. UL neste fredag… Gleder meg 🙂 Mvh @sillje

    2. Skjønner 🙂 Men du er jo så flink og inspirerende, så du passer nok perfekt til den jobben! 🙂 Kanskje jeg har spurt deg tidligere, men jeg lurer på om du driver med online coaching? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg