Sjokoladecravings

Innlegget inneholder sponsede lenker

Nå har jeg nettopp kommet inn fra tur med Guapo, og han ville ikke frivillig ut døra for å si det sånn. Det regner, blåser og er surt ute – altså fristet det ikke så veldig med tur. Men det er jo sånn at det finnes ikke noe som heter dårlig vær, bare dårlig klær. Så vi kom oss ut på en frisk tur, og det kjennes kjempebra ut akkurat nå. Etter en kald tur hadde jeg ekstremt lyst på noe varmt og godt, med smak av sjokolade. Jeg vurderte kakao før jeg husket at jeg hadde noen poser med kake-i-koppen liggende, og dermed var problemet løst! Dette er Funksjonell Mat sin mikrokake, som du rett og slett bare blander med litt vann og setter i mikroen. På to minutter har du en nydelig kake uten sukker, gluten eller egg som venter på deg. Den smaker faktisk skikkelig godt, og mine sjokoladecravings ble uten tvil tilfredstilt .


Så tenkte jeg bare å tipse dere om det store flyttesalget hos X-life akkurat nå, her finner dere mye bra til en rimelig penge! Jeg elsker å shoppe på salg, og jeg regner med at jeg ikke er den eneste som føler det slik. Jeg får nesten den følelsen at sparer penger, og det kommer fra ei som har bachelor i økonomi! Vet ikke om lærerne jeg hadde ville vært enige, men det får være en annen sak. Uansett, klikk på bildet under for å komme til salget og bruker du koden “FLYTT15” når du kommer til kassen får du også 15% avslag på alle ordinære varer.

 

Nå er det Orange is the New black for alle penga resten av kvelden, godt pakket inn i ullteppet mitt. Perfekt lillelørdag!

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg