Superstart & rumpepump

Det finnes ikke noen bedre måte å starte uka på enn med en super treningsøkt, og det har jeg hatt i dag. Kroppen fungerer veldig greit på trening, selv om jeg merker at de fleste øvelsene er veldig tunge selv med lite vekt. Jeg kjenner allerede at jeg gleder meg til å trene uten å ta hensyn til mini i magen, men det er en god stund igjen enda så jeg får bare bli vant til det! Økta i dag så slik ut:

Knebøy 4 x 8, 45 kg

Bulgarsk utfall med stang 3 x 8. 15 kg

Ettbeins glutebridge på bosuball 3 x 15 per bein

Pullthrough 3 x 10, 35 kg

Skråbenk 3 x 10, 30 kg

Pallofpress 3 x 10

For å få hipthrust og glutebridge til å ta skikkelig uten å bruke vekt har jeg blitt litt ekstra kreativ. I dag ble glutebridge kjørt på bosuball, og med ustabilt underlag svei den virkelig! Det tror jeg den vil gjøre for abosolutt alle, gravid eller ei. Så om du føler for litt ekstra rumpepump en dag bør du absolutt prøve denne øvelsen!



Jeg kom hjem uten noe formening om hva jeg skulle lage til kveldsmat, det var ingenting som fristet. Jeg vet jo hvor viktig det er å få i seg mat etter trening, så jeg endte opp med å se på altenativer fra Strongbody planene. Det er nemlig så mye godt å velge i, og det er jo umulig å ikke bli fristet! Hvis du kunne tenke deg coaching, og ha en diett hvor du kan spise alt det på bildene under så legg igjen eposten din i kommentarfeltet. Da vil du få en epost fra meg med mer informasjon om coachingen vi tilbyr.

Håper dere har hatt en sprek start på uka hele gjengen!

31 kommentarer

Siste innlegg