Onsdagsbiff

Pizza i går, og biff i dag! Ingen grunn til å klage på middagene så langt denne uken med andre ord. Når jeg kom hjem og kjæresten hadde handlet inn til et bedre biffmåltid ble jeg absolutt ikke lei meg. Med riktig tilbehør er faktisk biff noe av det aller beste jeg vet. Her hadde vi søtpotetfries, brokkolimos og stekte grønnsaker til biffen, da blir det ikke stort bedre. Søtpoteten skylles og skjæres i skiver. Dypp gjerne skivene i eggehviter for at de skal bli skikkelig sprø. Fordel på et bakepapirkledd stekebrett og bruk det krydderet du ønsker. Jeg brukte hvitløkssalt, kajennepepper og chili. Stekes på 220 grader i ca. 30 minutter. Brokkolimosen er rett og slett kokt brokkoli most sammen med stavmikser og krydder. Jeg er kjempeglad i grønnsaker, og stekte derfor også fersk sopp, løk, paprika og cherrytomater. 



God og mett etter middagen tok jeg en liten siesta på sofaen før jeg tok med Guapo på tur. Jeg skulle egentlig trene styrke i dag men var ikke helt i slaget, derfor utsetter jeg heller økten til i morgen. Da satser jeg heller på at det blir en god økt da! Det var uten tvil godt å komme seg ut på tur i dag, det slår aldri feil. Jeg føler meg alltid bedre, både i kroppen og til sinns etter å ha vært ute i naturen. 

Lue fra Kari Traa / genser fra Craft / boblejakke fra 2XU (sponsede lenker)

Nå skal jeg komme meg til sengs, jeg er så kveldstrøtt nå for tiden at det er ikke til å tro! Men det kreves mye energi for å gro et lite menneske, så da skal jeg la kroppen få akkurat så mye søvn som den trenger. God natt fra meg til alle dere ♥

4 kommentarer
    1. Det så veldig godt ut!
      Jeg elsker søtpotetfries, men jeg får dem aldri sprø! Har prøvd med eggehvite, men det hjelper ikke… Smaker uansett godt da, selv om de blir litt soggy 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg