Hverdagsaktivitet og nye favoritter

God kveld alle sammen! Jeg har ikke trent styrke i dag, men vært ute på tur i to timer. Det er så godt å være i bevegelse, det er jo det vi er skapt for. Faktisk er det med bevegelse i hverdagen undervurdert i forhold til vektnedgang. Hvis du for eksempel alltid tar trappa, går av bussen noen stopp for tidlig eller går til butikken i stedet for å kjøre bli det ganske mye ekstra begvelse i løpet av en dag. Det er ikke bare positivt for vektnedgang, men generelt har de fleste av oss godt av å røre oss litt ekstra! Jeg tenker på dette hver eneste dag, så ha dette med hverdagsaktivitet i bakhodet. Er dere utendørs så kle godt på dere, det merkes nemlig at høsten er her på temperaturen! 

Tights (på tilbud akkurat nå) og vest fra 2XU / pannebånd, genser og sokker fra Kari Traa (lenkene i innlegget er sponset)

Jeg vet at det er en del som lurer på om akkurat denne kompresjonstightsen som jeg har på meg på bildet over er gjennomsiktig, og jeg har alltid hevdet at den ikke er det. Nå som jeg er en god del større (og fortsatt presser meg inn i den) har den faktisk blitt litt gjennomsiktig! Det har vel noe å gjøre med at stoffet blir stekt, slik at det ikke er like tett lenger. Så konklusjonen er altså at om du bestiller i riktig størrelse, så er ikke tightsen gjennomsiktig. Den har forresten kommet i nye farge, sammen med noen andre fantastisk fine nyheter jeg bare må vise dere:

Ny komresjonstights med beskyttelse mot vær og vind fra 2XU her / min favoritt kompresjonstights fra 2XU i ny farge / Zpump sko fra Reebok i lilla her  / utrolig kul topp fra Under Armour i begge farger her/ Zpump i fersken her

Nå venter en episode Tid for hjem før jeg finner senga, vi skal nemlig kjøpe hus og har tidens oppussingsprosjekt i vente!  Det eneste jeg vet helt sikkert er at det skal være et treningsrom i huset, da er denne jenta fornøyd 🙂

5 kommentarer
    1. Skal dere kjøpe hus? Det er jo ikke mange månedene siden du/dere flyttet inn i ny flott sentrumsleilighet så hvorfor flytte nå?

    2. Anonym: Fordi vi bare har ett soverom her 🙂 Det var ikke planlagt med barn da vi flyttet hit, så da ble det plustelig endringer! Derfor passer det mye bedre med hus 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg