Hva vil dere vite?

I kveld er jeg faktisk helt blank for ideer om hva jeg skal skrive om. Noen ganger står det bare helt stille, og da er det utrolig fint med innspill fra dere! Derfor kjører jeg i gang en spørsmålsrunde, som vil si at dere kan spørre om akkurat det dere lurer på i kommentarfeltet. Jeg skal prøve å svare etter beste evne på alle spørsmål som kommer inn, i et eget innlegg. Noen spørsmål krever kanskje at jeg lager helt egne innlegg om det også, så jeg skal ta det så fort jeg klarer. 

Da er det bare å  fyre løs i kommentarfeltet, jeg gleder meg til å lese!

51 kommentarer
    1. når begynte du å trene ”for fullt” (sånn at det ble mer enn en hobby på en måte)?
      kan du legge ut et bildet av hvordan du så ut før du begynte å trene mye?
      du har utrolig vakkert hår! tar du noen kosttilskudd, eller har du noen tips?
      hvilken del av kroppen trener du mest og hvorfor?
      kan du vise noen gode skulderøvelser som gjør at man får fin holdning?
      hvor ofte unner du deg sukker og/eller annet? (brus osv.)
      drikker du ofte brus? lettbrus/vanlig

    2. hvilken treningsform liker du best?
      hvordan ser en typisk ”treningsuke” ut for deg?
      – når/hva/hvor lenge

    3. Hvem er din største inspirator i forhold til trening?
      Hva er det som gjør deg mest glad i trening?
      Kan du gi et eksempel på en god middag?
      Hvor trener du mest?
      Hvordan er hverdagen hos deg?
      Hva er det som inspirerer deg ute i naturen når du trener?
      Håper å få svar på minst 1 av disse

    4. Hvem er ditt største forbilde? Eller noen du evt. ser opp til?
      Har du noen gang spist en hel freia melkesjokolade alene i dine “treningsår”?

    5. Hei😊 har du noen tips til å få trimmet bort magefettet? Har født 2 barn… Føler at jeg aldri blir kvitt den lille muffinmagen liksom😊

    6. Hei! Er du utdannet noe? Forstår at du er PT, men hva gjorde du på videregående og etter det? Syns slike ting er så interessant å vite om folk, studier altså 😀

    7. Hva planlegger du å gjøre etter graviditeten, fortsette som pt eller noe annet?
      Når har du termin, og vet dere kjønn? var graviditeten planlagt?😊

    8. Hvor lenge har du og kjæresten din vært sammen?
      Kan du dele flere tanker rundt graviditeten og det som venter dere?
      Kan du legge ut en statusoppdateringer om graviditeten og magebilde jevnlig?
      Ser dere for dere og gifte dere på sikt?
      Jeg har sett at du har skrevet at barnet ikke var planlagt – så dere for dere barn i nær fremtid eller var det helt fjernt og et vanskelig valg om dere skulle beholde eller ikke?

    9. hei 🙂
      (om du føler for å svare) hva veide du i on og off-season når du konkurrerte/stilte?
      hvordan ser din “matplan” ut i helgene, hvor mye usunt unner du deg?
      noen fun-facts?(kanskje andre enn i det innlegget søsteren din skrev 🙂 )
      kan du fortelle litt grundig om de forskjellige klassene man kan stille i og hva som kreves(BF%, osv)?
      du er en stor inspirasjon!:D
      håper du kan svare på disse 😀

    10. Er du på noe slags “diett” nå, eller spiser du bare som du vil?
      Tror du det blir vanskeligere å holde på matrutinene når babyen kommer?
      Er det gutt eller jente? I så fall, har dere tenkt på noen navn? 😀
      Du er en stor inspirasjon!!!

    11. Hvordan var du som barn?
      Hva er ditt beste barndomsminne?
      Stemmer det at du drev med ridning da du var yngre? Hvis ja; hvor lenge holdt du på med det og på hvilket nivå?
      Er det en idrett du gjerne kunne tenke deg å teste ut?
      Hvilke sanger hører du mest på for tiden?
      Hva er ditt mål med bloggen din?
      Hvilke blogger leser du?
      Kan du anbefale noen trenings- og kostholdsbøker?
      Hvordan er en vanlig arbeidsdag for deg?
      Hva jobber samboeren din med?
      Har du et favorittmerke innen treningsklær?
      Hva slags sminke- og hårprodukter bruker du?
      Har du spesielle oppvarmingsøvelser du gjennomfører før en styrkeøkt?
      Hvor ofte trener du per uke? Har du faste treningsdager, eller varierer det?
      Hvilke øvelser anbefaler du for å styrke kjernemuskulaturen?
      Kan du poste flere oppskrifter på sunnere gjærbakst som boller osv.?

    12. Kan du skrive litt mer om livet med pcos? Hvordan det påvirker hverdagen din og va du gjør for å unngå/dempe symptomene? Evt. Medisiner/behandling?
      Jeg er 19år og fikk samme diagnose for litt over et år siden. Jeg føler jeg bare har blitt overlatt til meg selv, uten å få noen særlig informasjon eller hjelp (fikk noen p-piller, men de måtte jeg slutte på). Jeg har prøvd å tilegne meg kunnskap på egenhånd, uten å lyktes. Jeg føler meg veldig alene om dette, derfor hadde jeg satt enorm pris på om du ville skrevet litt mer om dette

    13. Hei! Gratulerer med graviditeten!
      Hva er ditt beste tips for å overvinne dørstokkmila? Hva motiverer deg til å få ræva ut av sofaen og komfortsonen og komme igang med trening?

    14. Hei! Gratulerer så mye med graviditeten og håper du har det bra! Jeg lurer på om du har et artig intervallprogram for crosstrainer, da jeg er gravid i uke 31 og får vondt av å springe. Eventuelt andre former for intervaller da jeg er “avhengig” av å få opp pulsen et par ganger i uka i tillegg til styrketreningen. Tusen takk for svar:)

    15. Er du gravid på dette bildet som du postet på bloggen din for ikke så mange uker siden? Synes du er så pent sminket og frisert også til hverdags så hvordan sminker du deg?

    16. Har du tips til ei som skal stille i maraton til sommeren? Har løpt et halvmaraton på to timer blank, men har nesten ikke trent det siste halve året på grunn av intensiv skole. Så jeg begynner med forholdsvis blanke ark.

    17. Du kan bruke alle disse spørsmålene du fikk inn, og lage et innlegg hvor du svarer på dem? 🙂 det hadde vært interessant å lese

    18. kunne du tenkt deg å stille til fitness igjen en gang i fremtiden?
      har du, eller vil du, løpe maraton?
      hva syntes du om den gravide kroppen din, trives/mistrives du i den?
      kan du legge ut bilder fra før du startet med målrettet styrketrening?

    19. Hei, det er jo det flotte bildet av deg nederst i dette innlegget hvor du har på deg mørkeblå (hvis jeg ikke ser feil farge) “HITTHEGYM”-genser/overdel.

    20. Hvis du ikke hadde blitt PT, hva ville du utdannet deg som da? 😀
      Tar du permisjon når den lille kommer, eller vil du fortsatt drive med coaching på Strongbody? 🙂

    21. hva var grunnen til at du ble så opptatt av trening og kosthold?
      Er du om samboeren din forlovet?
      Var barnet planlagt?

    22. Magetrening og graviditet – bra eller ikke? Jeg er gravid i uke 29, og er litt redd for å “strekke” magemusklene unødvendig, slik at gapet mellom dem blir unødvendig stort. Hvis du skjønner? Og at jeg moser babyen🙈 hvilke mageøvelser anbefaler du/anbefaler ikke?

    23. Har lest bloggen din helt siden starten og vil bare si at du er utrolig skjønn og takk for at du også deler de ærlige sidene av livet 🙂 du inspirerer !

    24. Hvordan ser en typisk matdag ut for deg? (Både før og under graviditet)? Teller du makroer/kalorier (før og nå)? Hva er ditt bedre tips for å unngå søtsug? Hvem er ditt største forbilde? Hva er drømmejobben? Har du noen gang hatt et anstrengt forhold til mat? Tips for å komme seg ut av “overspising”? Hvilke tilskudd liker du å bruke (før graviditet og nå)? Syns du det er skummelt å gå gravid? Hva tenker du om å være gravid (jeg har ingen erfaringer på dette området ;)? Favorittparfyme? Trener du med sminke ? Oi dette ble mye 🙂

    25. Hvordan spiste du før du begynte med sunn mat og trening? Og var du tynnere eller tjukkere, lettere eller tyngre enn du er nå (før du ble gravid selvsagt) ?

    26. Stemmer det at du har erfaring med å være en nudlespisende flyvepuma? Og trivdes du med det?
      Takk for svar!

    27. Er du mest fornøyd med kroppen din sånn som den har vært de siste årene (muskuløs og “større”) eller savner du å være slank? Selvom du ta var mindre trent.
      Angrer du på silikon?
      Barnenavn?
      Beste tips for et lykkelig liv?
      Kan du skrive litt om trondheim for de som vurderer flytte dit?

    28. Hvordan går det å trene hardt når du er gravid? Spesielt å trene styrke på magen, hvordan føles det nå? 🙂
      Lykke til videre i graviditetstiden!

    29. Du er vel like høy/kort som meg, 160cm. Siden det er mye lettere å holde seg smal/slank når man er høyere så skulle du også ønske at du var 10-15 cm høyere? Hva er ditt beste tips når man depper over manglende høyde?

    30. Hei!
      Har du noen andre treningsblogger eller andre nettsider om sunn mat, trening osv som du leser å anbefale?

    31. Hei. Jeg synes at du har vært et veldig flott forbilde de siste årene. Men jeg reagerte litt på at når strongbody reklamerte for at du skulle begynne å jobbe for de så brukte de et eldre bilde der du var svært tynn. Du ser jo så flott ut både nå og før du ble gravid, så hvorfor ikke bruke et bilde som representerer den flotte, sterke og glade jenten du er?

    32. Janne: jeg plukket ut det bildet selv jeg, fordi jeg liker det bildet så godt 😀 synes selv jeg er veldig veldig på det! Så det var grunnen til at jeg valgte det bildet 🙂

    33. Synes det er veldig inspirerende når du skriver opp en treningsøkt, med hvor mange kilo og reps. Jeg ville blitt veldig glad for svar på to ting:) 1. MÅ man gjøre glute bridge for å få fin bakende? Jeg har forsøkt denne øvelsen i ulike posisjoner i 2 år nå, og jeg får den bare ikke til. Blir sliten på bakside og forside lår, aldri støl i rompa. 2. Hva gjør du når du stagnerer (hvis du gjør det) på en vekt? Har trent knebøy i 2,5 år og jeg kommer meg ikke over 55kg. Tips til hvordan løse dette?

    34. Hei, har du noen tips til jenter som ønsker å leve en sunn og balansert livsstil med trening, god mat og et sosialliv?

    35. Går du fortsatt god for mottoet ditt “Train hard or go home”? Hvis jeg hadde fulgt mottoet ditt så hadde jeg fortsatt vært like slapp og feit. Men takket være mye sunn proteinrik mat og lett styrketrening de dagene jeg har vært i form til det, så har jeg i løpet av fem år gått fra en feit kropp helt uten muskler til en funksjonell atletisk kropp !

    36. gratulerer så mye med graviditeten! Har noen spørsmål jeg håper du vil ta deg tid å svare på 🙂
      Hvor høy er du? skal du ut i full mammaperm, eller fortsette med bloggen etter du har født? Hvis man går på kaloriunderskudd, for eksempel vet at man spiser 1200 kcal om dagen men trener vekk 1400, er det da mulig å byyge muskler ved styrketrening?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg