Gjensynsglede & bymarka

I dag hadde jeg et gledelig gjensyn med en gammel favoritt, nemlig havregrøt! Jeg har bare hatt lyst på rare ting i det siste, og havregrøt har absolutt ikke stått høyt på ønskelista. Det er jo egentlig noe av det aller beste jeg vet! Jeg koker havregrøt med vann, sukrin, kardemomme og litt kanel. Helt på slutten av koketiden rører jeg inn to egg, her er det viktig å røre raskt! Så gjenstår det bare å toppe med det du vil, jeg tok peanøttsmør og bær i dag.


I dag var det faktisk 18 grader og sol ute, men på grunn av en litt sur vind kledde jeg godt på meg før vi skulle ut på tur. Det fikk jeg fort angre på, for når vi begynte på bakkene i bymarka ble det fort varmt! Men det er uansett godt å gå, selv om svetten rant godt nedover ryggen. Jeg fikk uansett anledning til å bruke den superfine jakken min, jeg tror nemlig ikke det er så alt for lang tid igjen til den er for liten!

Jakke, pannebånd og ullgenser fra Kari Traa / tights fra Craft / sko fra Adidas (sponsede lenker)




Med så fine turpartnere som Drea og Guapo er det umulig å ikke smile!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg