Fylt kyllingfilet med pesto og fetaost

Denne middagsretten er så god! Bank kyllingfileten flat, og fordel pesto og fetaost over filetene. Rull de sammen og legg i en ildfast form, før du setter i ovnen på 220 grader i ca 40 minutter.  Topp med litt krydder om du ønsker ekstra smak, jeg brukte litt salt og pepper. Jeg valgte også å lage søtpotetbåter sammen med kyllingen, og satte disse i ovnen sammen med kyllingen i ca 30 minutter. Kokt brokkoli ble dagens dose med grønnsaker, men her velger dere selvfølgelig tilbehøret selv.





Jeg stekte kyllingfiletene litt i panna også, jeg har nemlig panikk for at den skal være litt rå nå som jeg er gravid. Dette er dog ikke nødvendig, filetene blir nemlig gjennomstekt i ovnen også. Samtidlig som jeg viser dere en fantatsisk god rett må jeg også vise dere alle de fantastiske nyhetene fra Kari Traa! Jeg blir ikke lei meg for at det er september, når jeg kan varme meg i alle disse herlighetene:

Ullgenser i både hvit og grå / superundertøy i merinoull her / grå ullgenser her / blå ullgenser her/ treningstights her / fargerik tights her / superundertøy underdel her / ullbukse i grå her / ullbukse i blå her  (sponsende lenker)

Hipp hurra for at Kari Traa bestemte seg for å lage eget klesmerke sier jeg bare!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg