Utetrening og Toughest

Nok en dag med sen trening, kroppen er virkelig ikke med meg på dagtid. Men det spiller jo ingen rolle når på dagen det blir gjort, jeg er fornøyd med gjennomføring jeg! Denne typen trening drev jeg jo mye med i fjor sommer da jeg trente mot Toughest. Planen var jo å være med i år også, men det må jeg bare stå over. Med så mange hinder hvor det er store muligheter for å falle tar jeg ikke sjansen på det, men kommer heller sterkere tilbake neste år. Det hindrer meg selvfølgelig ikke i å ta ei uteøkt fordi. Det merkes veldig godt at kroppen er tyngre, dips var jo blytungt! Kjæresten syntes det var vanskelig å ta bilder av øvelsen, og jeg fikk beskjed om at “det ser ut som du holder på å drite deg ut.” Så dere kan se for dere hvor tungt jeg synes det var, haha!

Jakke fra Adidas / tights fra Röhnisch / sko fra Adidas (sponsede lenker)



Sitter alltid igjen med et smil etter ei økt, det er så godt når man har gjennomført!

6 kommentarer
    1. Hei Nora.Gratulerer så mye med at dere skal ha barn 🙂
      Hvor i Trondheim er disse bildene tatt fra? Lurer bare på hvor jeg skal legge joggeturene mine for å kunne løpe forbi det dips-stativet 🙂

    2. Synes du er flink jeg, Nora. Kjempe gøy å høre at du skal bli mamma. Du kommer til å bli en fantastisk flott mor. Var gøy å møte på deg her for litt siden. Si gjerne ifra om du vil ta en gåtur en kveld. Masse lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg