Stolt & super start

Det høres kanskje litt rart ut å være stolt over å ha spist en helt vanlig middag, men jeg er faktisk det! De siste månedene har jeg spist helt rare ting, og ofte vist bilder på bloggen av ting jeg har servert til kjæresten. På grunn av kvalmen har all mat vært hard i konsistensen, ellers har den ikke gått ned. Det har gått mye i knekkebrød, alt for godt stekte rundstykker, rå nudler og riskaker. Jeg som egentlig elsker meieriprodukter klarer ikke engang tanken på å spise det nå, helt utrolig rart hvor mye som ender seg! Derfor er jeg superstolt i dag, bare fordi jeg har spist en vanlig middag. Det er nemlig lenge siden sist! Karbonadedeig, brokkoli, ris og hvitløkskesam lå på tallerkenen i dag, og det var veldig godt. Det enkle er faktisk ofte det beste 🙂 


I tillegg til en bra middag har jeg også fått inn ei bra treningsøkt, og en fin tur i bymarka med Guapo. For en god start på uka altså, med masse energi! Det er å trene styrke har alltid vært viktig for meg, men spesielt nå som jeg er gravid. Det er viktigere enn noensinne å ha en sterk kropp, og jeg står på så godt jeg kan. Jeg trener hele kroppen hver økt, og tar meg tid til rulling pluss tøying etter hver eneste økt. Det gjør så godt, i allefall etter jeg er ferdig med det!

Tights fra 2XU / topp fra Better Bodies / sko fra Inov-8 (sponsede lenker) 


Nå er jeg sliten etter en fin dag, og skal straks finne senga. Jeg sover fort 12-14 timer i døgnet nå om dagen, det er hard jobb å bygge et lite menneske. Så er det litt gøy at for første gang i livet kan jeg kalle meg en kroppsbygger! 

9 kommentarer
    1. Det er viktig med søvn , så ta med deg de timene du kan få! Jeg får desverre ikke så mye søvn som jeg skulle ønske mellom trening, matlaging og ungene mine , men det kommer vel en tid 🙂 Det er igrunn bare det å ta seg tida til å sove istedenfor å gjøre andre ting på kvelden! Som nå ..
      God natt 🙂

    2. Hei Nora!
      Har begynt programmet ditt i forrige uke, og synes det fungerer veldig godt. Hvor hurtig øker du vektene?:) Tenker mtp på ryggen, man kan fort komme til å bli overivrig!

    3. Gratulerer med graviditeten 😊 Du har sikkert fått spørsmålet før, men hvordan lager du hvitløkskesamen? 😊

    4. Hei! Kunne du forklart litt om den rullingen (hensikten osv?). Har hørt om folk som gjør det etter de har løpt, men aldri helt skjønt hvorfor/hvordan? Gratulerer med graviditeten og takk for stor inspirasjon!

    5. Hei! Var innom et gammelt innlegg hos deg på en BBQ kylling oppskrift, og der skrev du at du bruker guys award winning bbq sauce. Har prøvd walden farms sine og de er virkelig ikke gode! Trenger noe for å sprite opp kyllingen litt da det blir fort tørt og kjedelig i lengden… Lurte egentlig bare på hvor du kjøper den sausen fra? alt jeg har googlet så er frakten utrolig dyr fra diverse nettsteder for en vare som koste 4$ typ 10 gangeren! 🙁 Takk for svar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg