Nystekt brød & nye øvelser

Det er lite som slår nystekt brød, i allefall hvis du har et iskaldt glass melk til. Havrebrød er noe av det beste jeg vet, og det er så enkelt å lage! Alt du trenger er 100 g havregryn, 1 dl vann, 1 ss sukrin og 1 ts salt. Bland godt sammen, og form til fire flate brød på et bakepapirkledd stekebrett. Stek på 200 grader i ca 15 minutter, og brødene er klare!



Havrebrød ble gårsdagens lunsj i sola, men blogg.no hadde tekniske problemer og derfor kommer innlegget først i dag. Men nyystekt brød er jo like godt alle dager i uka! Jeg gjennomførte også den tredje treningsøkta på planen min nå i helgen, og jeg måtte bare utfordre meg selv litt. Selv om jeg vet det er viktig å ta det med ro og kjøre øvelser som er trygge måtte jeg bare prøve noe annet. Trening skal jo være gøy, og da må jeg bare legge inn noen sprell også. Hoppende pushups mellom kasser er så morsom øvelse, men det kjentes at jeg ikke har tatt den på lenge! 3 x 8 var det jeg klarte før jeg var dødsliten, men det var uansett kjempegøy å teste øvelsen igjen! Jeg kjenner på meg at det kommer til å bli mange nye øvelser på meg i tiden fremover, kroppen kommer seg fort.

 Mandagsmorgen og nye muligheter står for tur, ikke minst nye treningsøkter!. Ønsker dere alle en super start på uken 🙂 

7 kommentarer

Siste innlegg