Frisk sommersalat

Ute er det ikke mye som minner om sommervær, da gjelder det å lage litt sommer innendørs! Jeg elsker å tilsette frukt i salaten om sommeren, det gjør hele salaten så utrolig mye bedre synes jeg. I dag tilsatte vi mango og vannmelon i kyllingsalaten, men her kan du selvfølgelig velge det som passer dine smaksløker best. Jordbær, eple, papaya og ananas er også store favoritter i salaten for min del. Mye grønt må det også være, og denne skål var full av isberg, rødkål, spisspaprika, mais, avocado, rødløk, tomat og agurk. Sammen med stekt kylling, fetaost og hvitløksdressing ble den akkurat så god som den ser ut som. 




Serviettene fikk jeg i bursdagsgave av noen venninner, passet bra til meg synes jeg! Heldigvis spiser jeg de aller fleste måltidene mine sammen med noen, så alle de gode kaloriene telles. Hvis dere har noen gode måter å gjøre salaten ekstra frisk på så gjerne del i kommentarfeltet! Jeg synes det er så gøy når vi kan inspirere hverandre til å prøve nye ting 🙂

4 kommentarer
    1. Ikke rare sommeren her på jæren heller, minner mer om høste idag, kaldt og vindfult ute. Men den sommersalaten så jo bare digg ut, jeg elsker sommersalater og lager mye av di på sommeren, spesielt når vi griller(så lenge vi har vær til det)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg