Frøyalykke

Jeg synes det er så utrolig deilig å padle kajakk. Det er så stille og fredelig, samtidig som en virkelig får brukt kroppen. Her på Frøya har foreldrene mine kajakker, det måtte selvfølgelig utnyttes! Jeg og pappa tok oss en kjempefin tur denne formiddagen, med stille hav og blå himmel. Det blir ikke stort bedre! På slutten av turen kom kjæresten med våtdrakt og svømte en kilometer ved siden av oss, mens Guapo fulgte ivrig med fra land. Det er så utrolig fint her ute, jeg senker alltid skuldrene og koser meg maksimalt hver gang jeg er på øya.


Da vi kom på land var jeg sulten som vanlig, og ville ha rask energi. Valget falt på frukt, bær og vaniljekesam – det er supert som mellommåltid eller bare som kos. Norske jordbær er de aller beste, og jeg blir aldri lei! Resten av kvelden skal jeg bare slappe av, og lade opp alle batteriene. Fra og med mandag er det vanlig hverdag igjen, så nå skal jeg nyte det siste døgnet av ferien så godt jeg bare kan.

Ha en nydelig lørdagskveld alle sammen 

5 kommentarer
    1. Så sprek en kjæreste du har som svømmer en kilometer i våtdrakt og løper opp til Fløya i Tromsø! Det jeg lurer på er om du kommer til å endre litt på treningsopplegget ditt etter å ha fått testet noen grenser i denne ferien. Kommer du til å trene mindre beintrening og mer kondis ettersom du ser ut til å ha større og tyngre beinmuskler enn kjæresten din?

    2. marie: ja han er supersprek 🙂 jeg kommer absolutt ikke til å endre på mine treningsmåter, jeg liker styrke best og han liker kondisjon best. Så der er vi helt ulike :)Nå har jeg trent mot triathlon og derfor trent en del kondis, men styrke er der lindenskapen ligger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg