Smaken av sommer

Noe av det aller beste jeg vet er norske jordbær. Det er absolutt ingenting som slår smaken av de søte bærene, og i mine øyne er det ingenting som smaker mer av sommer I dag slo vi på stortromma når det kom til kos etter tur, og kjøpte absolutt alt vi hadde lyst på. Moreller, vannmelon, jordbær, vaniljekesam og Dream is med mangosmak. Det er første gangen jeg prøver denne isen, men den var ufattelig god så det blir ikke den siste!  Resten av tirsdagssnacksen var virkelig god den og, sommerkos på sitt beste.

Lenkene i innlegget er sponset




Så tenkte jeg bare å tipse dere om noen av de utrolig kule nyhetene som har kommet inn i nettbutikken hos X-life! Spesielt Adidas har kommet med mange freshe plagg til en rimelig penge. Nå er det også kampanje som gir 200 kroner i gavekort hvis du handler for over 800 kroner. Det tilbudet gjelder bare i dag og i morgen hvis dere vil benytte dere av det. Mine favoritter akkurat nå ser dere her:

T-skjorte finner du her / Lang singlett her / Treningsjakke her / Treningssko her / Shorts som kan brukes på begge sidene her / Løpesko her

Gjerne del deres beste tips til sommerkos i kommentarfeltet også 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg