Kjølen, snø og reinsdyr

Så glad var jeg for å endelig komme til toppen av Kjølen i går! En fjelltur som skulle ta rundt tre timer tok nærmere seks fordi vi klarte å starte på helt feil plass. Men det er jo bare ekstra trening det, og turen var veldig fin. På veien opp var det mye snø, og mye reinsdyr! Jeg har faktisk aldri sett reinsdyr før, så det synes jeg var kjempegøy 🙂 




Vi tok oss en god pause rett nedenfor toppen, for å lade batteriene litt. Vi tenkte jo det skulle være en relativt kort tur, så vi hadde ikke med noe å spise. Man kan trygt si at energinivåene på oss alle tre var ganske lave på slutten, så det var ufattelig godt å komme ned til en enorm porsjon taco. Jeg spiste faktisk tre stappfulle lefser, sulten kan du si!

Nå sitter jeg og spiser opp det siste som ble igjen av restene til lunsj, før vi skal ut på en ny tur. Denne gangen er både kjeks, frukt og sjokolade med i sekken slik at vi er bedre forberedt§

4 kommentarer
    1. Det ser helt fantastisk ut! Kjenner jeg får lyst til å ta en norgesferie når jeg ser alle bildene fra turen deres, det begynner å bli ganske mange år siden sist jeg var nordpå.
      Håper dere koser dere maks den siste tiden av ferien! 😀

    2. Fine bilder! Herlig natur- skjønner godt at du har en fin fin ferie! Æ vil også dra👍🏻😃😃😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg