Super start & Snapchat

Det er så utrolig deilig med ferie! Selv om det bare har gått to dager kjenner jeg allerede på at skuldrene virkelig har senket seg, feriemodus tror jeg det kalles. Akkurat nå er vi på en liten plass som heter Vingsand, her har vi vært på 30-årsdag med en hel gjeng flotte mennesker i helgen. Det har vært utrolig morsomt, og vi kunne vel ikke hatt en bedre start på ferien vår. Nå setter vi kursen mot Sandnessjøen og De syv søstre for å gå fjelltur. Vi tyvstartet med en liten tur langs sjøen i dag også, det er jo så fint her!





Ny fresh jakke og løpesko fra Adidas / tights fra 2XU (sponsede lenker)

Går ikke an å være noe annet enn hoppende glad i slike forhold! Jeg er litt usikker på hvor ofte vi har nett de neste ukene, men jeg skal gjøre mitt beste for å oppdatere bloggen. Jeg har likevel valgt å åpne profilen min på snachat slik at dere kan se hvordan vi har det, dere finner meg under brukernavnet noramathisen. Nå skal vi sette kursen nordover mot nye eventyr, ha en super søndag da dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg