Blytunge varianter av utfall

Det er tirsdag, og jeg tenkte jeg skulle vise dere to varianter av utfall som virkelig svir! Det finnes mange måter å gjøre utfall på, du kan blant annet utføre gående utfall, utfall fremover, utfall til siden, utfall bakover fra kasse og bulgarske utfall. Det som gjør disse litt annerledes er at jeg her bruker catslides til å gjennomføre. Eller, faktisk bruker jeg et laminert ark fordi jeg ikke fant catslidesene. Hvis du vil prøve øvelsene hjemme kan du også bruke et håndkle under den ene foten. Start i stående posisjon med kettlebells i hånden. Skli det ene beinet ut til siden mens overkroppen går fremover, helt til kettlebellene treffer gulvet. Gjør 8-10 repetisjoner per bein før du bytter.

Lenkene i innlegget er sponset


Neste variant er utfall bakover, hvor du gjør akkurat det samme bortsett fra at du sklir det ene beinet bakover. Start altså i stående posisjon og la foten sli bakover mens overkroppen går fremover. Dette ser kanskje lett ut – men det er faktisk blytungt! 


Helt til slutt ville jeg bare minne dere på at dere fortsatt kan gjøre et kupp på sommersalg hos X-life! Det mange godbiter på salg, og ikke minst mange fine nyheter også. Perfekt om du har tenkt å ha en sprek og sporty sommer 🙂 Det skal jeg ha, og nå skal jeg sette i gang med pakkingen!



3 kommentarer
    1. hei. vil du være med i Nadderud arena i morgen å spille håndball? du hadde vært god i håndball. du trenger bag, en håndball, rehband-knebeskyttere, drikkeflaske, sko, treningsklær, klister og håndkle.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg