Topp 7

For en søndagstur jeg har hatt i dag! Vi startet klokken åtte i dag tidlig med helgens høydepunkt, nemlig Topp 7. Det er et turarrangement som er 30 kilometer langt, med syv topper som skal bestiges på veien. Det er virkelig en nydelig tur, med det beste bymarka her i Trondheim har å by på. Jeg gikk sammen med to venner og Guapo, inkludert en matpause brukte vi nesten åttte timer på å gjennomføre. 30 kilometer høres kanskje ikke så mye ut, men denne løypa er ikke akkurat rett frem. Det går opp og ned hele veien, og løypekartet kan dere se litt lenger ned i innlegget. Vi storkosa oss hele veien, og med unntak av et par t ganger hvor jeg gikk på trynet gikk turen superbra. Det var over 3000 som gikk denne turen i dag, og jeg var kanskje den eneste som drasset med meg speilreflekskamera. Det gjør iallefall at jeg har noen fine glimt å vise dere fra turen vår i dag:



To glade jenter som kom i mål, og nå ligger jeg langflat på sofaen. Her har jeg faktisk tenkt å ligge på lading resten av kvelden også, dette var nok aktivitet for en dag kjenner jeg! I morgen venter en ny uke med nye muligheter, og jeg gleder meg allerede 🙂

7 kommentarer
    1. Starta kvart åver åtte æ. Prøvd no å sjå om æ såg hoinn din, men såg itjn. Rækne me æ for fårbi dåkk vess dåkk starta åtte. Æ brukt tre tim og fæmti minutt i år. Hadd bærre mæ sjøl å tænk på og de va en helt fantastisk tur. I fjor for æ lag me søstren min og da brukt vi mæsta sju tim.

    2. Jeg og en venninne var og å gikk Topp 7 igår 🙂 Var en kjempe fin tur! Første gang for oss begge, så vi syntest det var litt tøft noen partier, men alt i alt en flott tur som sikkert gjentas neste år 🙂 Vi brukte 8,5 timer og begynte hal 9.
      Vi så dere på Elgseterhytta da vi gikk for å ta vår første matpause. Vi hadde lyst å gå bort å si hei, men tenkte du kanskje ikke ville bli forstyrret 😛 Så satser på jeg heller møter på deg et eller annet sted i byen en gang 🙂
      Var litt slitsomt å starte med trening idag etter den lange turen igår, men deilig og da!
      Ha en fin dag Nora 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg