Shape it up

Annonse

 I skrivende stund sitter jeg nydusjet i sofaen etter en 4 x 4 intervall, og jeg langt i fra noen fan av akkurat den intervallen. Vi trenger alle en dytt i rumpa noen gang, og det fikk jeg av å lese den nyeste utgaven av ShapeUp i går kveld. Jeg la meg faktisk klokken ti, og leste bladet fra perm til perm før jeg sovnet i halv tolv tiden. Skikkelig avkobling, samtidig som jeg fikk hentet ny inspirasjon. Dette innlegget er sponset, men jeg kan med hånden på hjertet si at ShapeUp er favorittmagasinet mitt. Det er faktisk det eneste bladet jeg kjøper regelmessig, fordi innholdet alltid er inspirerende og bra. Denne torsdagen var det saken om intervalltrening som traff aller best, og jeg hadde aldri gjennomført dagens økt hvis det ikke var for saken i Shapeup. Siden jeg er så glad i bladet synes jeg det er ekstra stas å kunne tilby dere er helt supert tilbud på abonnement, slik at dere kan få ekstra treningsmotivasjon ned i postkassen hver eneste måned! 

Nå får dere nemlig seks utgaver av ShapeUp til bare 199, og i tillegg legger de med en bok fra Kristine Weber som gave! Alle bøkene fra den sama bestilte jeg selv det øyeblikket den kom ut, for frøken Weber er ei dame jeg virkelig ser opp til. Hun var faktisk en av mine største inspirasjoner til å stille i fitness første gang, og ikke minst det å lage sunn og sukkerfri bakst. I boka hennes er det både oppskrifter, ukesmenyer og treningsprogram, så den er virkelig god å ha! Hun har også blitt ShapeUp sin nye matspaltist, så her mangler det virkelig ikke inspirasjon til matlagingen. Selv om jeg skriver en treningsblogg selv må jeg innrømme at det er noe annet å ha en bok/blad i hånden, det gir liksom en helt annen følelse. Dette er et helt supert tilbud hvor du bare betaler 199, pluss porto på boken som koster 49. Det er virkelig verdt det for en god dose treniningsmotivasjon og inpirasjon på kjøkkenet! Alt du trenger å gjøre er å klikke her, legg inn navn samt adresse og du er good to go!


Bladet har mange gode treningssaker, og Martin Norum er ShapeUps faste treningsekpert. 



Denne isen skal jeg definitvt prøve!

Er du ikke abonnent enda anbefaler jeg deg virkelig å bli det, for å lese i dette bladet gjør det virkelig enklere å komme seg på trening. I dag er jeg et levende bevis på nettopp det. og jeg er 100% sikker på at det gjelder flere enn meg også. Alt du trenger å gjøre er å klikke her, så kan mitt yndlingsmagasin også bli ditt 


Alle spørsmål vedrørende abonnement på ShapeUp kan rettes til [email protected] eller på telefon 22 58 58 90 alle hverdager mellom 8-16. 

 

9 kommentarer
    1. Når man trykker på linken kommer det opp at boken som følger med er kristines bok nr 2? den har jeg jo fra før.. Hvis det er bok nr 3, vil jeg jo veldig gjerne utnytte meg av tilbudet 🙂

    2. Anonym: Det finnes mange bra du heller kan sjekke ut, jeg ønsker uansett ikke å ha sånne negative mennesker inne på nettsiden min. Det kommer nemlig opp samme IP-adresse hver gang du kommenterer, så det går helt fint at du ikke leser bloggen 🙂

    3. Anonym: 12,5 i hastighet og 5% i stigning på dragene, så gikk jeg på 6,5 i pausene med samme stigning denne gangen 🙂 Jeg tar det litt etter dagsform, men prøver alltid å forbedre meg 🙂

    4. Bestilt, trenger litt inspirasjon og motivasjon fremover, en måned igjen til lillegutt i magen kommer ut og jeg er SÅ klar til å komme i bedre form igjen, bevege kroppen mer, bli sterkere! 😀

    5. Wow, du har jo super kondis da! Kjører maks 10 i hastighet på dragene og 5% stigning…synes det er tungt nok.., ser jeg kjøre på litt mer framover 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg