Turglede & avhengighet

Det er ikke akkurat sommervær her i trønderhovedstaden for tiden, men i dag bestemte solen seg for å titte frem! Da var vi raskt ute i marka, det er så utrolig herlig å komme seg ut i frisk luft. Jeg har gått og løpt mye med Guapo den siste tiden for å få han i god form, og på søndag skal vi gå Topp-7 i Bymarka. Det er 30 kilometer og over 1000 høydemeter, så jeg håper at jeg har trent han godt nok til å klare det fint. I dag fikk vi begge litt trim ved å gå vi opp til Geitfjellet sammen med kjæresten til Guapo – hun er så søt!

Genser fra Under Armour / Tights fra Röhnisch / sko fra Reebok (lenkene i innlegget er sponset)


Akkurat nå er jeg så sulten at jeg kunne spist en hest, jeg rakk nemlig ikke å spise etter jobb. Alt jeg kastet i meg før vi dro ut på tur var en Fres for litt ekstra energi, og en Questbar. Jeg er seriøst helt avhengig av de, og spiser alt for mange. Men det er jo så lettvint, de er så gode og har så utrolig bra næringsinnhold at jeg klarer ikke å la være. I går dumpet det tre esker ned i postkassa mi med favorittsmakene mine, så får vi se hvor lenge denne beholdningen varer. Hvis jeg skal tippe så blir det ikke lenge! Akkurat nå er det -15% på disse godsakene hos X-life også, og du finner alle smakene her. Perfekte å ha med på ferie, som et lite mellommåltid, etter trening, før trening eller bare når du har lyst på noe digg. Nå har iallefall jeg lyst på middag – så nå skal jeg komme meg inn på kjøkkenet!

Hvilken Questbar er din favoritt?

10 kommentarer
    1. Så nydelig hund du har! Hvilken rase er det? Ellers elsker jeg bloggen din! Inspirerende❤️ Klem til deg!

    2. Det står mellom chocolate chip Cookie dough og raspberry white chocolate. For tiden den siste siden det er den jeg har tilgjengelig 🙂

    3. Æ å ska på tåpp 7. Va me i fjor lag me søstren mikn, da jekk vi stort sett hele turn og brukt mæsta sju tim. I år fær æ fårr mæ sjøl, og ha tænkt å prøv å spreng en del. Ha du verre me før? Ska bevæg mæ ut ifra komfortsone, da æ ska kjør helt alein inn tr.heim, kjøre egentle itj i byn æ sjø. Så ska æ bevæg mæ roinnt løypa, 3 mil, utn å ha me mæ nåinn. E egentle avhænghi tå kjeinntfålk å snakk me på lange tura. Men no e æ lei tå mæ sjøl at æ ska vårra avhængi tå ainna fålk når æ ska jørra nå nytt. Ska jørra mæ sjøl sjølsteindi i hælga, basta bom.

    4. Også angående bestilling hos X-life, så vurderte jeg å bestille en med 12 av coockies and cream fordi jeg elsker dem, men hvet du hvor lang tid den tar før den kommer i posten?:)

    5. Jeg er en sucker for s’mores-baren, den er FANTASTISK! Også er strawberry cheesecake og cookie dough god og, da 🙂

    6. Jeg kjenner jeg er glad jeg forlot Trondheim til fordel for Spania og Sandefjord for sommeren 😉 Maiværet var ikke akkurat mye å glede seg over i Trøndelag!
      Min favoritt questbar er definitivt chocolate chip cookie dough, men jeg er ikke så helfrelst som jeg har inntrykk av at mange andre er. En pakke kan fint vare et par måneder hos meg :p

    7. Jeg og en venninne skal og gå Topp-7 på søndag 😀 Kanskje vi sees? Hehe,sikkert ganske umulig iom det er så mange som skal være med. Det er veldig drygt med “sommeren” vi har her i Trondheim nå ja :/ håper virkelig solen og varmen kommer frem snart! Skal ikke på noen utenlandsreise i år..så hadde håpt å oppleve en fin sommer i Norge.
      Smoores, Chocolate chip cookie dough og Cookies & cream er nok mine favoritter 🙂 White chocolate raspberry er og god da ;D
      Ha en fin dag videre spreka! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg