Søndagsmodus & leiligheten

Hei dere! Jeg startet dagen i dag med å løpe en mil sammen med Gaupo, han har blitt så flink til å løpe! Riktignok går det litt tregere når jeg løper med han enn når jeg løper alene, men jeg vet at han vil bli raskere med nok trening han og! Nå venter jeg på en venninne, og det deilige fruktfatet dere ser over venter på oss. Hun er litt forsinket og jeg har mest lyst til å bare spise opp all frukten med engang. Frukt er noe av det aller beste jeg vet, og jeg koser meg med det hver eneste dag. For at jeg skal holde fingrene av fatet noen minutter til knipset jeg noen bilder av den nye leiligheten, det er jo et par av dere som har spurt etter det 🙂


I trappen opp til andre etasje har vi tidenes selfie-speil, og under trappa er det lille kontoret vår. Akkurat der sitter jeg og skriver dette blogginnlegget nå. Å lage vann med smak i er alltid en favoritt hos meg om sommeren, i dag ble det lime og jordbær sammen med isbiter. Det er så godt! Tv-stua dere ser under var tidligere soverom nummer to i leiligheten, men vi tok ned veggen for å få litt større plass. Guapo har flata helt ut som dere ser, sliten etter løpeturen vår!


Som noen av dere kanskje har fått med dere har Guapo slitt med Demodex, men nå begynner han å bli bra og pelsen er på vei tilbake. Hurra for det, og hurra for at det nå ringte på døra! Ha en super søndag, og lad opp til ei ny uke!

11 kommentarer

Siste innlegg