Varig sommerbrun

Annonse

Siden jeg kom hjem fra Spania på onsdag har jeg fått mange komplimenter for brunfargen min, og det er jeg selvfølgelig superhappy for. Jeg har alltid blitt brun i sola, men har slitt med at fargen forsviner fort. Derfor har jeg tenkt å gjøre noe med dette i år – og begynte derfor med betakaroten. Betakaroten omdannes til vitamin A i kroppen, og fargestoffet lagres i hudcellene. Det er dette som gjør at man får en dypere brunfarge ved bruk av betakaroten når en soler seg. Men det gjør deg ikke bare brunere og fører til at fargen holder lenger, faktisk har betakaroten en hel rekke andre fordeler også. Inntak kan hjelpe mot solbrenthet og soleksem, samt beskytte huden mot tidlig aldring. Alt dette får du ved å ta en liten kapsel daglig, som kun inneholder naturlige ingredienser.

Sammen med vannmelon og jordbær kommer betakaroten til å være min beste venn i sommer, jeg har nemlig tenkt å være gyldenbrun hele ferien! Det som er viktig å huske i forhold til brunfargen er du faktisk må være i sollys for å få effekten når du tar tablettene. Derfor krysser jeg fingrene for strålende sol i sommer, spesielt oppover mot Lofoten dit vi skal. Vil dere lese mer om produktet kan dere gå inn på betakaroten.no og lese mer der. To måneders forbruk koster 149 kroner, og jeg synes absolutt det er verdt det. Ved å bestille blir du også automatisk med i trekningen om reisegavekort på 20 000 kroner, og en hel rekke andre småpremier!

Nå kommer snart gode venninner hit, vi skal spise enda mer jordbær og vannmelon denne lørdagskvelden! Håper deres kveld blir like fin!

3 kommentarer
    1. Supert med betakaroten, men mye bedre å kjøpe i sverige! Der her de lov å ha 20 ganger mere karoten i den, slik at den fingerer bedre! 🙂 Ha en flott kveld med veninnene 🙂

    2. My brother recommended I may like this web site. He used to be totally right.

      This publish actually made my day. You cann’t believe just how much time I had spent
      for this info! Thank you!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg