Tyveri & dårlig samvittighet

Dere aner ikke hva jeg gjorde i går, haha! Noe jeg ikke har gjort på sikkert ti år, nemlig å dra på appelsinslang! Vi var ute på langtur og glemte vann i solsteken, så vi ble ganske tørste og ikke minst sultne. Innenfor et gjerde dukket det plutselig opp flere store appensintre og jeg klarte ikke å motstå fristelsen. Jeg hoppa over, og lusket bort til trærne. Helt ærlig var jeg vettskremt, geitene virka ikke så glade for at jeg var der inne. Litt redd var jeg også for at en illsint spanjol skulle se meg, men det gikk heldigvis bra. Jeg tok med meg fire appensiner og spurtet tilbake til gjerdet igjen, og shortsen min hang seg faktisk fast på vei over. Jeg fikk lirket meg over tilslutt, uten hull i klærne og med alle appelsinene i behold.




Appelsinene var noe av de beste jeg har smakt, så utrolig ferske rett fra treet! Men jeg fikk kjempedårlig samvittighet og følte jeg hadde stjålet fra geita som stirret på meg gjennom gjerdet. Så jeg måtte faktisk gi den en appelsin for at jeg skulle føle meg bedre etterpå, haha. Nå skal jeg komme meg ut på løpetur igjen, den siste her i Mallorca. I kveld flyr vi hjem, og selv om jeg har kost meg uendelig mye skal det bli veldig godt å komme hjem igjen også!

13 kommentarer
    1. Haha!! Konge! Digger deg, du er et stort forbilde 🙂 og jøss, kommentaren over, noen er åpenbart misunnelige 🙂

    2. Nå må jeg faktisk si at jeg mistet litt respekt for deg. Jeg var selv nettopp på mallorca og ja appelsinene som er overalt frister veldig. Men det er fattige bønder som bruker hele livet sitt på å dyrke disse og det er en grunn til at de har satt opp gjerder rundt hagene. Tenk om alle turistene som gikk forbi skulle hoppet over gjerdet og stjålet? Da hadde det ikke vært mye igjen for de å leve for.

    3. Anonym: Nora? Tykk? Hahahah nå fikk jeg meg en god latter. Nora er jævlig fit, tror du har slått deg litt i huet hehe…

    4. Lena: det må da gå an å ikke hakke på ALT mulig vel? Hun skriver jo til og med at hun fikk dårlig samvittighet! Du er helt rå, Nora 🙂

    5. Ha ha måtte le når du følte måtte gi appelsin til geita😂komisk situasjon😂
      Håper virkelig ikke du tar til deg de stygge misunnelige kommentarene!!!
      Nora du er utrolig flott, ser utrolig trent ut!👍👍👍😃 håper så inderlig du ikke tar deg nær av slike kommentarer! Bruk ikke energien din på skit!!!🌷😃
      Ha en kjempefin dag Nora!🐐

    6. Det blir helt feil å kalle Nora for feit.
      Tvertimot synes jeg at hun ser svært fit ut som man kan se på bikinibildet under innlegget Sommerkroppen 2015 fra 13.05.15.

    7. Måtte bare kommentere her når jeg så en person kalte deg for tykk. Jeg blik sjokkert over hva folk lar seg skrive. For det første er det SVÆRT respektløst og for det andre er ikke noe sannhet i det. Du ser fantastisk bra ut og du er et stort forbilde for både liten og stor. Jeg digger deg!
      Og når det gjelder appelsinslang. Har gjort det samme selv :O haha, noen ugjerninger og frekkheter må vell være lov innimellom

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg