Perfekt påfyll

Hei dere! Jeg startet dagen i dag med en løpetur i sola, før jeg dro hjem for å spise en bedre lunsj. Grovt brød med chia og hamp toppet med avocado var perfekt påfyll etter ei løpeøkt. Jeg har jo fått helt dilla på chia i det siste, og nå fikk det sin plass i brødmaten også. Blir ikke bedre enn det!

Lenkene i innlegget er sponset

Brødet ble utrolig godt, og det er enkelt og greit laget av 3 dl vann og den nye brødmiksen til funksjonell mat. Det er så lettvint å ha slike i kjøkkenskapet når man har lyst på noe godt! Jeg skal prøve å lage min egen variant etterhvert også, men denne anbefales absloutt. Ostekake-miksen har jeg ikke prøvd enda, men jeg skal lage den i morgen og gleder meg allerede! I mellomtiden skal jeg nyte brødet, som jeg toppet med en most avocado og litt salt & pepper. Perfekt start på dagen!


Det er en del som har spurt om jeg skal til  Hafjell på jenteweekend i helgen, og det var jo i utgangspunktet planen. Da jeg meldte meg på trodde jeg at fremgangen med ryggen kom til å være større enn den har vært, men det gikk ikke helt som jeg håpet. Derfor holder jeg meg hjemme i helgen, men satser på at jeg kan være med på morsome arrangement igjen senere. God helg fra meg til alle dere 🙂

4 kommentarer
    1. Hvordan var smaken på det brødet Nora? Har blitt så skeptisk til brød fra funskjonelmat etter den derre lavkarbo brødmixen deres at jeg nesten ikke tør å smake på de nye typene som har kommet. Sånn ærlig talt, var dette godt? 🙂

    2. Hei 🙂 apropos løping; har begynt å trene, og har veldig lyst til å begynne å jogge. Men får så inmari stive og vonde legger etter bare et par minutter. Må jeg starte veldig forsiktig og øke underveis? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg