Ny challenge – #3dager3x3

I dag gjennomførte jeg ukens fjerde og siste løpeøkt, som ble nok en mil ute i godværet! Jeg er mer glad i langkjøring enn intervaller, og derfor skal jeg være flinkere til å gjennomføre intervaller neste uke. Det er viktig med variasjon i treningen, og man må utfordre seg selv om en ønsker å bli bedre. Som dere vet elsker jeg konkurranser, så da tenkte jeg å kjøre i gang en aldri så liten cardiochallenge igjen! Vi kjører en ny #3dager3x3 – altså å gjennomføre tre 3×3 intervaller i løpet av neste uke. I tillegg skal jeg gjennomføre to langkjøringer og to svømmeøkter, det er treningsplanen min for neste uke. Jeg håper selvfølgelig dere blir med, og hashtagger #3dager3x3 og #fitnessnora på instagram for å vise at dere tar utfordringen! Jeg kommer også til å plukke ut en person som har hashtagget dette og gi bort en hel eske med Questbarer til vedkommende! Er ikke det motivasjon så vet ikke jeg 🙂


 Akkurat nå tar jeg meg pause fra å vaske leiligheten, det er jo så mye gøyere å blogge! Visningen er på tirsdag, så da må det være skinnende rent her! Jeg hater virkelig å vaske, men jeg vil jo at leiligheten skal vise seg fra sin beste side til potensielle kjøpere. Det er forresten laget en video av leiligheten som dere kan se her:

video:bakkegata 10 7014 trondheimhd
Nå skal jeg fortsette med vaskingen, før jeg ta med Guapo ut på tur han også. Ha en super søndag alle!

 

6 kommentarer
    1. Hei Nora❤️ eg vil bare si at eg tar challengen, men eg har ikke insta❤️💎 men eg bare lurer når var det du begynte med å bygge muskler????❤️❤️ Eg er 13år og begynte å bygge muskler og eg meldte meg inn på treningssenter rett etter eg hadde lest bloggen din, du er mitt store forbilde❤️💎❤️ Elskar bloggen din, masse inspirasjon💎💎❤️ Håper på svar💎💎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg