Dagens lunsj: omelett

Hei dere! Titter innom med dagens lunsj, som også er god til middag eller kvelds. Omelett er nemlig enkelt, sunt og ikke minst veldig mettende. Full av protein og sunne fettsyrer, samtidig som det smaker godt. Jeg steker alltid grønnsakene i panna først, i dag gikk jeg for tomat, brokkoli, purreløk og tomat. Mens de steker blander jeg 4 egg og 4 ss melk sammen med krydder som jeg heller over grønnsakene.

For å toppe det hele la jeg på litt kalkunskinke og ost på toppen, et utrolig godt måltid. Perfekt etter dagens løpetur på 10 kilometer! Jeg kan ikke huske sist jeg løp en mil, så denne omeletten synes jeg virkelig var velfortjent. Nå venter jobb – ha en super torsdag alle!



4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg