Smoothie & salg

Meatless monday kickes i gang med en supergod smoothie! Jeg lagde den først i går, og den var så god at jeg bare måtte ha den igjen i dag. Oppskriften ble til av det jeg hadde i kjøleskapet, det er ofte sånn oppskriftene mine blir til. Denne virker kanskje litt merkelig, men den var så fantastisk god at jeg bare må dele den med dere.

400 g bringebær

200 g blåbær

1 boks kesam lime

2 bananer

2 dl sukkerfri Siesta med pasjonsfrukt

Jeg trodde aldri jeg kom til å poste en smoothie-oppskrift med brus i, men dette ble virkelig godt altså! Ha alle ingrediensene i en blender og kjør det godt sammen. Jeg prøvde først uten Siesta, og synes smaken ble litt “tam.” Derfor tilsatte jeg 2 dl av brusen, og vips hadde jeg en utrolig god og frisk smoothie! Siesta kjøpes på Rema 1000, smaker superdigg og er veldig billig. Selvfølgelig sukkerfri og brukes ofte som kos her i huset. Nå har jeg jo funnet ut at den smaker supergodt i smoothie også, det er smaken av pasjonsfrukt som gjør at smoothien blir så spennende og god. Jeg vet det høres litt rart ut, men dere kommer ikke til å angre hvis dere prøver!

Lenkene i innlegget er sponset



Det var dagens første tips – dagens andre tips er at nå er det Midseason sale hos X-life! Det er nå 30-75% rabatt på en mangde varer, og erfaringmessing blir de beste kuppene fort borte. Salget startet i dag, så jeg anbefaler dere å gå inn så fort som mulig for å ta en titt. Det er hundrevis av produkter på salg, og her har jeg plukket ut noen av mine personlige favoritter.

Under Armour genser -30% / Better Bodies topp -30% / Adidas løpegenser -50% / Kari Traa t-skjorte – 50% / Röhnisch løpegenser -30% / Röhnisch tights -30% / Better Bodies tights – 50% / Röhnisch shorts -50%

Det var dagens tips fra denne jenta, nå skal jeg komme meg avgårde på HIT for å trene PT-kundene mine. Håper dere har en super start på uka!

2 kommentarer
    1. Nam nam nam! Ser virkelig godt ut. Har ikke prøvd (eller hørt om) noen som har hatt brus i smoothie før haha, men det er jo nettopp det som er så genialt med smoothie -kan nesten putte oppi hva som helst med frukt smak så blir det godt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg