Hvem vil kjøpe leiligheten min?

Jeg sitter her med en litt blandet følelse, nå skal jeg nemlig selge leligheten min som jeg er så glad i! Det blir trist å flytte fra den, for jeg har det så godt her og det er jo dette som er hjemmet mitt. Grunnen til at jeg flytter er likevel fin, jeg skal bli samboer med den fantastiske kjæresten min. Derfor selger altså leiligheten min, og vil i dette innlegget vise dere verdens koseligste leilighet på Møllenberg. Finnannonsen finner dere ved å klikke HER, med flere bilder og all informasjon om leiligheten. Her i dette innlegget vil jeg heller vise dere den på min egen måte, så her kommer en litt utradisjonell boligannonse:

Stua er det rommet i leiligheten jeg liker best, den er så stor og trivelig! Vedovnen gjør at leiligheten holder seg varm på kalde vinterdager, og gjør at jeg har spart mang ei krone på å strøm. (Det er nemlig pappa som står for vedforsyningen, haha!) I den gode sofaen min har det blitt mange late kvelder etter trening, med Guapo sovende under bordet. På bildet nedenfor ser dere også den lille kontorplassen min, der har det blitt skrevet utallige blogginnlegg! Jeg liker å skille “jobbsone” fra “chillesone,” og derfor er det nødvendig med en arbeidsplass i leiligheten min. Stua er friplassen min, hvor jeg bare tar livet med ro.

Spisekroken min er jeg ekstremt glad i – jeg synes det er så godt å ha en annen plass å spise enn i stua. Her kan jeg spise den som regel fint danderte maten min, ta bilder og kose meg med å se ut vinduet. Der ser jeg rett ut i den store bakgården og den liten parken som ligger rett bak leiligheten, der har det også blitt tatt enormt mange blogg-bilder!

Kjøkkenet mitt har god plass med skap på begge sider, fulle av mandelmel, proteinpulver og havregryn. De av dere som har lest bloggen min lenge kjenner kanskje igjen benken til høyre? Det er plassen hvor 99% av alle matbildene mine blir tatt – lyset der er så bra! Supert tips om en potensiell kjøper skulle være matblogger 😉 I yttergangen er det også en skyvedørsgarderobe i speil med god plass, til x-antall par med joggesko og løpejakker. Nesten så jeg gruer meg til å flytte bare fordi jeg blir nødt til å sortere alle klærne!

 Badet er litt lite men det er plass til det alt jeg trenger! Det vil også si at jeg får stå litt nærmere kjæresten når jeg pusser tennene, og det er jeg bare glad for 🙂

Soverommet mitt er romslig og har god skapplass, noe som er viktig med så mye treningsklær som jeg har! Det er kanskje litt vanskelig å lese, men det store bildet med sitatet på veggen er noe av det fineste jeg vet av å våkne til.

Her er altså hjemmet mitt, og jeg synes det er så gøy å vise det frem til dere. Jeg føler at det med et hjem sier veldig mye om hvordan en er som person, og nå har dere fått et litt bedre innblikk i hvordan livet mitt her i Bakkegata er. I forbindelse med salg av leiligheten har jeg laget en liten konkurranse på Facebooksiden min her, hvor dere kan vinne 5 PT-timer eller en måned med online coaching! Den går bare ut på å dele lenken til annonsen, slik at flest mulig får se den. Jeg håper at den personen som kjøper den får det minst like fint som jeg har hatt det, og tar godt vare på denne perlen midt i Trondheim. Hvem vet, kanskje en av dere som leser dette blir den nye eieren av leiligheten min?

11 kommentarer
    1. Lekker leilighet med perfekt beliggenhet!! Jeg bor bare litt lenger bort i bakken for deg, Møllenberg er et fantastisk koselig område!! Hvor i byen skal du flytte nå?

    2. Yngvild: helt enig med deg 🙂 jeg flytter til Sandgata nå, ikke så langt unna det heller! Lyst på enda en hund etterhvert og da er det greit med litt større plass 🙂

    3. Deilig at du fortsatt skal bo sentralt da 🙂
      Skjønner godt at du vil ha en hund til! Jeg har selv tre og de har mye selskap av hverandre 🙂 Vil forresten anbefale deg å prøve agility med Guapo! Veldig gøy for både hund og eier 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg