Lompepizzaparty

God kveld! Her kommer en litt sen oppdatering, den siste feriedagen har virkelig gått i ett. Når en har det travelt er det likevel greit med sunne og gode løsninger – og her er et supert alternativ til dere. Speltlompepizza er alltid en favoritt, og det som er så fint er jo at det kan lages på mange forskjellige måter. Jeg og kjæresten har ikke helt like smaksløker, og derfor lagde vi flere forskjellige typer speltlompepizza i dag slik at begge ble fornøyde.

Som base har jeg brukt lettere gresk matyoghurt og presset hvitløk på to av de, det samme pluss pesto på to og tomatpuree på de to siste. Av grønnsaker brukte vi rett og slett det som var igjen i kjøleskapet, paprika, purre og løk. For at det skulle gå ekstra fort brukte vi pålegg som kjøtt, chorizo, kyllingpålegg og spekeskinke ble brukt på pizzaene. En av de var litt annerledes – med spekeskinke, purre og epleskiver på! Jeg synes den ble kjempegod – det er så gøy å sette sammen nye smaker.



Topp med ost og sett inn i ovnen på 220 grader i ca 8-10 minutter – og pass på slik at de ikke blir brent. Resultatet skal da se ut slik som dette:

Nå skal jeg komme meg i seng, selv om det har vært fantastisk med ferie ser jeg frem til å komme tilbake til hverdagen igjen i morgen. Natta!

7 kommentarer
    1. Så fin blogg du har, Stå på videre! Jeg hadde blitt kjempe glad for en kommentar tilbake på min blogg også, det hadde jeg satt kjempe stor pris på! Ha en fin kveld videre, jeg ønsker deg alt godt. 🙂

    2. Disse ser kjempegode ut. Hvor mange beregner du per pers? Jeg løper en del og synes disse så supre ut til matpakke osv. Har du prøvd de etter en dag i kjøeskapet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg