Skrubbsulten og søtpotetscones

Dagen i dag har gått i ett, og alt jeg har spist frem til nå er faktisk bra en boks cottage cheese! Det er jo selvsagt alt for lite, og akkurat nå er jeg skrubbsulten. Mens jeg venter på at middagen skal bli klar har jeg spist søtpotetscones, det er jo så godt og så enkelt! Jeg lagde disse i går, og de holder seg fint et par dager. Siden jeg vet at en salt middag venter valgte jeg søtt pålegg, peanøttsmør med bananskiver og cotttage cheese med sukkerfritt syltetøy. Med en boks celcius på siden var det et perfekt påfyll, og holder meg gående til middag. Den enkle oppskriften på scones har jeg postet tidligere, og du finner den her.



Grunnen til at jeg er så ekstremt sulten og ikke har spist er fordi dagens tur ble lengre enn forventet, men vi kunne ikke avslutte turen med så fantastisk vær! Noen ganger er det virkelig ren terapi å være utendørs, spesielt på dager som dette. Bilder sier mer enn 1000 ord så i stedet for å fortelle dere hvor fint det var i dag kan jeg heller vise dere det. Eller, jeg må forresten si at jeg virkelig digger effekten den nye antishake-tighsen har på rumpa mi!

Genser fra Craft / superundertøy fra Kari Traa / antishake tights fra Röhnisch / sko fra Adidas (adlinks)



Ikke rart jeg smiler etter en sånn tur! Nå må jeg lage klar middagen, ha en strålende tirsdag alle sammen 🙂

7 kommentarer
    1. Hei😃 den smootien du lagde med kokosmelk, brukte du bare den stive delen? Har ikke så mye peiling på det der- antar det er fettet. Anyway er det d du bruker eller hele greia?😉

    2. Hadde vært veldig hjelpsomt om du la ut et innlegg om hvordan å planlegge trening, og å rett og slett skrive en treningsdagbok. Jeg har kjøpt meg en nå for en stund siden, men har liksom ikke så mye kunnskap om å planlegge/loggføre… :))

    3. Ser utrolig godt ut 🙂 Jeg er på et paleokosthold, har dessverre ikke enda finnet noen alternativ til søtpotetscones enda, så her går det i søtpotetrundstykker foreløpig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg