Søndagstur og scones

Hei dere! Denne søndagen har jeg startet med en super tur opp til Geitfjellet, det er en av favorittplassene mine å gå her i byen. Nå er det lenge siden jeg har gått opp dit på grunn av snø, men nå er det heldigvis mulig å gå igjen! Det er ikke så ekstemt langt, men det er oppover hele veien og ganske så bratt – derfor blir man virkelig god og svett av denne turen! Utsikten på toppen er virkelig også noe å skryte av, neste gang skal jeg ta med kamera så jeg får vist dere. Mellom trærne får man også et glimt av Munkholmen, tenk at jeg skal svømme derifra og inn til land i sommer!




Tights fra 2XU / Genser og pannebånd fra Kari Traa (lenkene i innlegget er sponset)

Jeg må bare tipse dere om at det er -20% på alt av Kari Traa hos X-life i dag, bruk rabattkoden Kari20 i kassen 🙂 Jeg har endelig sikret med 2XU sin midrise compression tights i lilla også, den svarte ble jo umiddelbart en favoritt. Jeg leste at en del var bekymret for at den skal være gjennomsiktig, men det er den ikke om du velger riktig størrelse. Jeg har denne i small og den sitter perfekt! En annen ting som fort ble en favoritt er jo søtpotetsconsene mine. I dag spiste jeg de til lunsj med makrell i tomat på. Oppskriften postet jeg tidligere i uken og du finner den her.


Nå skal jeg jobbe litt, før jeg skal lage en digg middag og dessert. Neste uke skal jeg nemlig leve skikkelig fattig, kommer innom med mer om det litt senere. Ha en fin søndag så lenge da dere!

5 kommentarer
    1. Hei Nora 🙂
      Jeg forhåndslanserer våre svenske moteprodukter for kjendiser og store bloggere.
      Siden stilen din passer med merkevaren vår, vil vi at du prøver et par.
      Send meg en e-post så jeg kan sende deg mer informasjon.
      Ha en flott aften!!
      Carl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg