Cheesy lompechips & varme tips

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å blogge mer i dag, men dette tipset MÅ jeg bare dele med dere. Cheesy lompechips gikk ned på høykant som snacks her i kveld, og kanskje kan det bli det samme for dere. Alt du trenger er lomper, ost, og krydder. Jeg brukte fire speltlomper og skjærte opp i trekanter. Jeg brukte salt og grillkrydder over, før jeg toppet med revet hvitost. Inn i ovnen på 200 grader i ca 8 minutter, og du har chips klare til servering! Følg med på slutten, for de kan lett brenne seg. Jeg serverte med salsa og hvitløkskesam, så utrolig godt! Perfekt hvis du har lyst på noe salt som fortsatt er sunt.




Samtidig må jeg også bare vise dere noen av de nye og varme klærne fra Kari Traa, jeg elsker at det blir brukt så mye farger! Blir ikke noe problem å holde varmen denne våren med så mye fint å velge i. Jeg har virkelig falt pladask for lilla-fargen, den er så frisk og lekker!

Orange ullgenser og matchende ullbukse / lilla regnparkas / blå ullsinglett / teknisk treningsgenser i lilla / grønn fleecegenser / superundertøy-hipstere i rosa/sort og gul/grønn

 

Forresten er designet på bloggen oppdatert slik at dere nå kan lese den på android-telefoner igjen! Supert at dere sier i fra slik at jeg fikk fikset det 🙂 Ha en fin kveld alle!

9 kommentarer
    1. Oi så godt! Jeg har lagd slike chips før men ikke med ost på, så det skal prøves 😉 Og helt enig med Kari Traa – elsker de klærne der! Ha en fin kveld 😊

    2. Hei. Så bra jeg får lest bloggen din via mobilen igjen. ☺
      utrolig fint tips om speltlomper som sunne chips. Det skal jeg teste ut! ☺ takk for en super blogg. Herlige bilder og tips. Håper ryggen din bare blir bedre og bedre.
      Klem Jeanette

    3. Hej alla Fina! Har ni lust på en blogg men bilder utöver det vanliga? outfitbilder som är mer än bara enkla outfitbilder? snygga DIY projekt? och mycket mode och inspiration som sticker ut från normen? Kolla då gärna in min nya blogg -> MIKAELAHOOK.SE Puss på er alla från en Svensk i Trondheim(=

    4. Nam! Lompechips’a ser helt utrolig godt ut! Tenker jeg skal prøve dette ut seinere i kveld. Gjør det noe om jeg deler oppskriften videre på bloggen min (med credz/link til dette innlegget, selvfølgelig!)? 🙂

    5. Prøvde disse i går og de var fantastisk gode! Blir definitivt brukt som lørdagsgodt flere ganger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg