Søndagsmodus

Hei dere! I dag har jeg hatt en skikkelig avslappende søndag, jeg skjønner godt hvor ordet søndagsmodus kommer fra. Jeg har jobbet litt, men tar ting veldig etter dagsformen og prøver å ikke presse meg selv for mye. Jeg vet at jeg har igjen så mye for det i lengden! Først må jeg bare vise dere gårsdagens tacoparty med Maren, vi koste oss så utrolig mye. Vi skravlet avgårde til langt på natt, og renska ALT av både mat og snacks etterpå. Har dere forresten prøvd å ha mango i taco? Det er supergodt, den friske smaken gjør seg så utrolig til den spicy tacoen.



Snacks ble i form av masse frukt, bær, vaniljekesam, yoghurtnøtter og ikke minst questbarer! Den nye smaken S’mores er god, men favoritten min er forsatt cookies & cream. Den kan ingen slå, den er jo så ufattelig god! Jeg kan ikke trene, men jeg måtte selvfølgelig vise Maren HIT når hun først var her i byen. Jeg tok mine daglige 3 x 30 knebøy med hendene over hodet, mens Maren kjørte en litt mer spenstig økt!

Blomstrete topp og tights begge fra Röhnisch (lenkene i innlegget er sponset)


Maren har lovt meg at hun skal være meg å stå på hodet og hendene hvis jeg kommer på besøk til henne, så jeg tror virkelig jeg må ta det tilbudet. Ryggen må bare bli bra først, så kan jeg også leke litt turner på gymmet!  Jeg måtte jo også vise frem resten av Trondheim, og istedet for å vise frem alt dro vi bare opp til festningen. Derifra kan jeg jo peke på Nidarosdomen, Munkholmen, Tyholttårnet og Gråkallen, så da følte jeg at jeg hadde gjort jobben min som guide! To bloggere på tur måtte selvsagt ha med kamera opp dit også, og her ser dere resultatet:

Tights fra Craft / pannebånd og ullgenser fra Kari Traa boblevest fra 2XU / joggesko fra Adidas



Det å henge i ting kjennes faktisk veldig godt for ryggen min, så jeg henger i ting/over ting så ofte jeg klarer. Bord, benker eller kanoner sånn som i dag. Resten av kvelden skal jeg bare bruke til å gå tur med Guapo og slappe av. I morgen skal jeg tl legen igjen og får forhåpentligvis klarering til å gjøre litt mer trening 🙂 Håper dere har hatt en super helg alle sammen, og har alle lagre fylt opp til en ny treningsuke!

7 kommentarer
    1. Aldri prøvd mango nei. Synes det blir litt for søtt og heller egner seg best i yoghurt/cc-blandinger… Men ananas er virkelig å anbefale. Den er perfekt syrlig og god til litt sterk taco!

    2. Hvor ofte/mange questbarer spiser du? Jeg er så avhengig av disse, spiser 3-5 questbarer daglig… Men da som en del av et måltid, ikke i tillegg til måltider. Vet du om det er dumt å spise så mye questbarer? De er jo SÅ gode 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg