Slyngetrening og frisk lunsj

 Selv om vinterferie var fantastisk kjenner jeg at det er veldig godt å komme hjem igjen også. Jeg har fått trent litt i slynge og fått beskjed om å prøve å utfordre meg selv litt mer på kondisjonsbiten. Jeg skal bli skikkelig svett, og det er jeg ikke akkurat lei meg for. Nå er det fire uker siden jeg trente vekter, og derfor blir det iallefall godt å få opp pulsen litt. Jeg kan gå i motbakker, svømme, gå på ski eller bruke ellipsemaskin – alle disse er relativt skånsomme for ryggen. Det er først etter jeg er god og varm at jeg bruker slyngen lett – under gjør jeg roing i slynge og pushups i slynge. Hvis du vil utfordre deg selv på pushups, så sett føttene dine på en benk. Jo høyere benken er, jo tyngre vil øvelsen bli. Det er faktisk en veldig god øvelse, som jeg har brukt å gjøre 1-2 ganger i uken. Super trening for både bryst, skuldre og kjerne.

Lilla og superbehagelig tights fra Craft / pastellgrønn singlett fra Casall




Husk at i dag er den aller siste dagen hvor du kan få 25% rabatt på et valgfritt produkt hos X-life! Bruk bare rabattkoden 25 i kassen, så vil det bli trukket fra den dyreste varen. Og når vi snakker om rabatt, har dere lagt merke til hvor billig det har blitt for mager kesam og cottage cheese? 9 kr for en kesam og 12 kr for cottage cheese på Rema 1000, da blir det plutselig litt lettere å velge sunt! Blandet med en boks yoplait, en nektarin, litt druer og blåbær ble dette en utrolig god og frisk lunsj.

Ha en super onsdag alle spreke lesere 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg