Starten på en god dag

Noen dager er bedre enn andre, sånn er det for oss alle. Jeg føler at jeg har blitt bedre på å sette pris på de dagene som ikke er så gode også, hvis det ikke var for de ville jeg ikke vært like glad for de gode dagene. “Evig solskinn skaper bare Sahara” synger vel guttene i Karpe Diem, og der er faktisk sant! I går kranglet ryggen veldig, men i dag har den spilt på lag med meg som bare det. Jeg har vært ute i over to timer i marka, for det å gå er virkelig det beste jeg gjør. Frisk luft er balsam for sjelen også, jeg føler virkelig at jeg klarer å senke skuldrene og slappe av når jeg er ute i skogen. Jeg var et enste stort smil da vi kom ned til bilen igjen, både turen og det spreke fargevalget på turklærne mine får æren for det!

Lue og ullgenser fra Kari Traa / tights fra 2XU / hansker fra Craft (lenkene i innlegget er sponset)




Verdens beste turkamerat stiller selvfølgelig opp, spesielt hvis jeg lokker med en pinne. Jeg tenkte å tipse dere alle om at fra 11-18 februar er det X-life dagene! I den anledning får dere -25% på alle produkter med unntak av Gasp og Better Bodies, til og med varer som allerede er på tilbud! Siden det snart er Valentines Day passer det jo fint, enten man skal kjøpe noe fint til kjæresten eller til seg selv. Øverste linje på bildet under er ting jeg gjerne kunne ha kjøpt i Valentines gave til meg selv, og den nederste til kjæresten. Mest fordi da kunne jeg ha tjuvlånt klærne for å bruke de selv, to fluer i en smekk! Og Questbarer blir vel alle glad for, med rabatten koster de nå bare 235 kroner for en hel pakke med 12 barer i! Du finner mange gode smaker ved å trykke her, dagens tips fra meg til dere 🙂

T-skjorte fra Adidas / Blomstrete tights fra Casall / Rosa tights fra Röhnisch / Sko fra Adidas / Lue fra Gasp / T-skjorte fra Reebok / Genser fra Better Bodies

 

 

Nå skal jeg lage pannekaker, tenne opp ovnen og legge meg ned i sofaen. Litt senere i dag skal jeg ta turen til HIT, bare for å stå noen minutter på ellipsemaskinen og tøye litt. Alt av trening er bedre enn ingen trening, husk det dere også. Onsdagssmil fra meg 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg