Ny video med hjemmekjøkken!

Hei dere! Da er det kommet ut enda en ny episode av serien “Kom i form med Nora.” På grunn av ryggen min måtte vi gjøre noen endringer i planen, og denne episoden er derfor hjemme på kjøkkenet mitt! Det er virkelig noe helt annet å lage mat med et kamera som filmer enn når jeg bare tar bilder. Jeg har ikke ord for hvor mange oppskrifter som har blitt misykket og som aldri har blitt publisert på bloggen. Heldigvis gikk alt fint under kokkeleringen på filmen, og blant annet speltlompelasagne og andre tips får dere se ved å klikke på bildet under. Da kommer dere direkte til videoen –  jeg er ikke helt Ingrid Espelid men det ble ikke så verst likevel!

Sammen med speltlompelasagnen kommer jeg med generelle kostholdtips og enkle mellommåltider. Jeg vet at mange har en hektisk hverdag, og bruker det som en unnskyldning for å ikke spise sunt. Den unnskyldningen kjøper ikke jeg, det er jo så mange lettvinte og kreative måter å gjøre sunne måltider enkle på. Speltlompewraps er et eksempel, det samme er kesam/cottage cheese toppet med hjemmelaget granola. Oppskriften postet jeg forrige uke, og du finner den her. Den er så god at jeg nesten har spist opp alt allerede, så det må nok en ny porsjon i ovnen om ikke lenge.



Håper dere fikk plukket opp noen tips i videoen, som gjør sunne måltider litt lettere å få til i hverdagen. Gi meg gjerne tilbakemelding på hva dere synes om videoen i kommentarfeltet, og ikke minst så gjerne del deres beste tips til mellommåltid også! Det er alltid godt å få litt inspirasjon av andre synes jeg 🙂 Ha en super tirsdagskveld!

14 kommentarer
    1. Ha en fin dag 🙂
      Gå gjerne inn på bloggen, å Facebook siden vår og trykk liker og del, vis du er i mot mobbing 🙂
      da vi kan nå ut til flere, og det vil gjøre oss veldig takknemlig.
      Takk

    2. Du er så utrolig flink! Digger bloggen din å deg som person! Elsker trening å spise sunt, å har utrolig lyst å utdanne meg i noe innenfor det! Du er virkelig en inspirasjon for meg 💪😃

    3. Syns du fremfører deg bra på videoene! Lettforståelig og enkelt! Du virker så trivelig når du fremfører budskapet ditt! Flink er du:)

    4. Super video! Virkelig fått inspirasjon til å spise sunnere nå som jeg har fått gode tips. 🙂 Jeg har spist sunt og vært aktiv lenge, men 2014 og 2015 opptil nå har ikke vært bra. Tusen takk for fin video. 🙂 Lykke til meg ryggen og alt annet godt!

    5. Ååååh du er så herlig! Jeg setter sånn pris på disse videoene, du er så utrolig flink, naturlig og ekte 🙂 Blir jo litt glad i deg!
      Gleder meg hver dag til å lese bloggen og prøve oppskriftene:)
      Ha en nyyydelig dag videre, håper ryggen er på bedringens vei.

    6. Det er vel ingen som “eier” en matoppskrift, Kari? Jeg lagde speltlompelasagne lenge før den ble lansert av diverse matbloggere, men føler ikke for å saksøke dem av den grunn 🙂 Nora sier vel heller ingen ting om at oppskriftene er “funnet opp” av henne.
      Stå på Nora, du er superflink, både når det gjelder mat- og treningsinspirasjon 🙂 På disse videoene stråler du som ei sol og det er ikke vanskelig å se at du brenner for det du holder på med!! Ha en fin dag videre, og fortsatt god bedring med ryggen 😉

    7. Hei Nora😉 super fin blogg du har😉 å tusen takk for nye lunsj å middagstips😄 Du e kjæmpe inspirerende å så blid😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg