Drømmedag & Vixen Blog Awards

God morgen! Over ser dere et bilde av to superhappy bloggere, meg og flotteste Maren som begge var finalister i kategorien Årets Treningsblogg. Maren stakk av med seieren, og det er overhodet ikke noe nederlag å tape for ei så utrolig dyktig dame som henne. Jeg leser selv bloggen hennes hver eneste dag, og om ikke lenge skal solstålen komme å besøke meg i Trondheim. Jeg er kjempestolt og takknemmelig for å komme til finalen, og igjen må jeg bare si tusen takk til alle dere lesere som har stemt på meg! Jeg setter uendelig stor pris på stemmene, og ikke minst støtten og kommentarene dere legger igjen hver eneste dag 🙂

Gårsdagen var virkelig en drømmedag, jeg tror alle jenter trenger å bli bortskjemt innimellom. Mote, hår, negler og sminke er ikke mine sterkeste sider, men heldigvis fikk jeg god hjelp i går slik at jeg følte meg kjempebra på festen. Først dro jeg til Camilla Brahms sin salong på Frogner, og der fikk de sørget for at håret mitt ble fantastisk bra. Camilla farget først håret mitt, før Nina Sonnie satte på exenstions og stylet meg til festen. Resultatet ble kjempebra og jeg er så fornøyd! Jeg har hatt Hairtalk Extensions siden 2013, og jeg kommer aldri til å bytte merke. Det er så ekstremt bra kvalitet på håret, teip-festene gjør at det ikke sliter på mitt eget hår og det holder i en evighet. Når håret vokser er det bare å ta av teipen, og feste det samme håret lenger opp mot hodebunnen igjen. Man kan faktisk bruke det samme håret opptil ett år (!) hvis en er flink til å ta vare på det. Jeg har faktisk hatt mitt over ett år nå, og derfor var det på tide å sette på et helt nytt sett med hår. Det er lettere å vise bilder enn å skrive, så under ser dere hvordan det faktisk ser ut:

Sponsede behandlinger



Dere skjønner kanskje at jeg er fornøyd, sjekk den enorme forskjellen fra før-bildene på den øverste rekken og etter-bildene under. Fyldig og superlangt hår, kan ikke gjøre annet enn å smile da! Kate Tyler som jobber Hos Marna kom også innom salongen i eneste ærend for å fikse neglene mine til festen, og det setter jeg utrolig stor pris på. Ekstra gøy er det jo for meg som går rundt i treningsklær omtrent 24/7 – da gjør det godt med litt prinsessebehandling! Kate er superdyktig og jeg elsket neglene, og selv om hun holder til i Oslo skal hun opp til Trondheim for å legge negler på trøndere den 16. februar. Hun sa hun kunne legge nye på meg da, men jeg vet ikke om jeg klarer å skilles med disse for de jeg har for de ble jo så fine!

Etter mye dolling dro vi hjem til lillesøster, lagde middag og sminket oss. Det fristet med et glass vin men Pepsi Max er nesten like godt! Ferdig fikset dro vi på preparty på Hotel Continental, før vi dro videre til Christiania Teater hvor utdelingen var. Jeg vet ikke helt hva jeg skulle gjort uten Mari der, jeg følte meg absolutt ikke hjemme i det selskapet som var på festen. Midt blandt kjendiser og motebloggere, der sto lille meg liksom. Men det var utrolig gøy å være med, å få se hvilket sirkus denne bloggverdenen faktisk er! Folk hadde ikke spart på noe når det kom til antrekk eller alkohol, så det var alt annet enn en kjedelig kveld!



Da alle prisene var delt ut rundt halv tolv dro vi bare hjem istedet for å dra på afterparty, ryggen min skrek etter senga og smertestillende etter mange timer med sitting. Jeg la meg med et stort smil, fordi dagen har vært så fin, jeg har kost meg så mye og hadde det ikke vært for dere hadde jeg ikke fått muligheten til det. Så igjen, tusen hjertelig takk for alle stemmer! Jeg skal prøve å gjøre en enda bedre blogger i 2015, så kanskje får jeg muligheten til å være med på utdelingen igjen neste år også. Nå skal jeg vende snuten hjemover mot Trondheim, tilbake i joggedressen som jeg føler meg best i. Ha en super torsdag alle sammen 🙂

13 kommentarer
    1. Kjære, vakre, spreke fantastiske Nora. Du er en stor inspirasjon for meg og maange andre. Du ser helt fantastisk ut på hvert eneste bilde og jeg misunner ditt sterke deg. Jeg håper ikke slike kommentarer som den over sårer deg fordi å synke så lavt skjønner jeg ikke går an. Du fortjener ikke slikt, du er helt nydelig.
      Gleder meg til hvert eneste innlegg, de gir meg masse motivasjon!!
      Koos deg videre og god bedring med ryggen 🙂 stoooor klem !

    2. Første kommentaren lar vi lett fly rett forbi, den trenger ikke feste seg på noe annet enn umodenhet til avsenderen.
      Du ser flott ut og motiverer meg og mange andre med bloggen din og alt du deler med oss!
      Stå på videre <3

    3. Hadde håpet du stakk av med seieren!
      Jeg begynte å følge deg for et år siden og bloggen din er blitt en av mine morgenrutiner. Du er utrolig inspirerende, mer enn noen andre! Alltid smilende og glad. Elsker tipsa du gir og du har opptil flere ganger reddet meg på trening.
      Håper du holder ut bloggingen, for morgenrutiner er vanskelig å slutte ned 😉

    4. Marita: jeg slettet den bare jeg, dette skal være en positiv blogg og alt jej tar i mot er knostruktiv kritikk, ikke drittkasting 🙂

      Tusen takk for de fine ordene!

    5. Skjønner ikke hvorfor du ikke stakk av med seieren altså. Det hadde du fortjent, mener jeg!
      Krysser fingrene for deg og håper ryggen din blir bedre veldig snart. Vet du om det kun er muskulært? Man kan bli skadet av ALT da! Gaming, inaktivitet, aktivitet, you name it! Så bare fortsett med alt det fantastiske du jobber hardt og står for. Denne bloggen inspirerer meg masse! Jeg har selv hatt en belastningsskade i ryggen som snek seg frem litt og litt, men nå er det helt fin skal jeg si deg. Jeg måtte bare ta det litt rolig med rykk, markløft og bakbøy en liten periode:)
      Koskos

    6. Synd at du ikke vant – du hadde fortjent det 🙂 Jeg følger bloggen din daglig, og syns ikke du trenger å forbedre noen ting på den i 2015. Bloggen er bra som den er 🙂 Du sprer mat- og treningsglede og er et sunt forbilde.
      Må smile litt for meg selv når du skriver at det frista med et glass vin men at pepsi max smaker bedre – helt enig 😉 Blir sett på som litt sær når jeg heller velger sukkerfri brus (og av og til Farris) istedenfor alkohol i anledninger der andre folk drikker alkohol.

    7. Dere begge to er jo helt fantastiske bloggere, så du kunne like gjerne vunnet! Kommenterer faktisk A L D R I G på bloggen din, men den er helt fantastisk og en stor inspirasjonskilde. Også lurte jeg på hvor kjolen til søsteren din er fra? den var helt fantastisk fin og kjenner at jeg trenger (har lyst på) en sånn 😀
      Klem <3

    8. Herrefred så fantastisk du ser ut på disse bildene – du stråler! Tusen takk for alt du deler med oss hver eneste dag <3 Du hadde vært en verdig vinner du òg,
      Dusteste nok ble jeg veldig nysgjerrig på hva som sto i kommentaren som ble slettet? La oss andre få gi tilbakemelding til nettrollene - vi står sammen med deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg