Ny treningsvideo og konkurranse!

Mandag betyr ny treningsvideo med Adresseavisen! Klikk på bildet over for å se dagens episode – som omhandler beintrening. Jeg kjenner jeg får litt vondt av å se på videoen, jeg har jo så lyst til å trene! Men jeg er fortsatt ikke bra i ryggen, og jeg må bare la fokuset være å bli bra igjen. Jeg har vært til behandling hos naprapat i dag, så forhåpentligvis vil det hjelpe litt. Akkurat nå gjør det vondt bare å ligge i sofaen, men litt smertestillende og kjærlighet fra voffsen hjelper på. Jeg drar en liten tur til Oslo i morgen for å delta på Vixen Blogawards og for å besøke min kjære lillesøster. Jeg gruer meg egentlig litt i forhold til ryggen, men jeg har gledet meg til dette så lenge nå at jeg må bare dra. Jeg får prøve å gjøre det beste ut av situasjonen tenker jeg bare 🙂

Tar knebøy i favoritt-tightsen fra 2XU (lenkene i innlegget er sponset)

Jeg har også en konkurranse til dere i samarbeid med Vixen Blogawards! På grunn av deres stemmer ble jeg med videre til finalen, og da er det fint å kunne gi noe tilbake. Alt dere trenger å gjøre for å vinne er å klikke dere inn HER og finne en favoritt overdel og underdel fra 2XU! Legg igjen linken i kommentarfeltet under og fortell meg hvilke produkt dere helst har lyst på. Ikke nok med det – en heldig vinner får billetter til Vixen Blogawards også. Vinneren får ta med seg en venn, og får være med på eksklusivt preparty på Continental, selve showet og afterparty etterpå. Jeg drar nok hjem for å slappe av etter showet, men det trenger ikke alle andre å gjøre fordi 🙂 Under har jeg plukket noen av mine favoritter fra 2XU – så er jeg spent på å se hva som er favorittene deres 🙂

Jeg trekker en heldig vinner i morgen – så det er bare å følge med 🙂 Og gi meg gjerne en tilbakemelding på videoen i kommentarfeltet, jeg er like spent på hva dere lesere kommer til å synes hver gang en episode slippes! Ha en super mandagskveld alle sammen 🙂

213 kommentarer

Siste innlegg