Full fres & fluff

God morgen! Jeg skal jobbe fra 09-22 i dag, og med unntak av noen få pauser blir det fullt kjør hele dagen. Derfor var jeg tidlig oppe, for å lufte Guapo, blogge og ikke minst trene selv. Jeg har alt drukket et stort glass med Fres, som skal gi meg energi så tidlig på mornigen. Dagens økt kommer til å bestå av forside lår og rygg, men jeg tenkte heller å vise dere noen bilder fra gårsdagens økt. Da trente jeg nemlig med smellvakre Camilla, bedre kjent som @snuppa32 på Instagram. Hun er så herlig, og viste meg i går en ny og utfordrende øvelse for bryst. Pushups i slynger har jeg jo kjørt før, men aldri med beina på ball. Herregud for en utfordring det er, kjernemuskulaturen får virkelig kjørt seg!

Topp fra Kari Traa / tights fra Better Bodies / sko fra Inov-8 (lenkene i innlegget er sponset)



Vi avsluttet økta med litt lek selvfølgelig, og det samme kommer vi nok til å gjøre i i dag. Viktig å ha det gøy på trening! I tillegg til å ha det gøy på trening er det viktig å spise sunn og god mat, og jeg har gjennoppdaget den gamle favoritten bærfluff. Jeg kan ikke tro at jeg har latt den gå i glemmeboka så lenge, det er jo så godt! Alt du trenger er 400 g bær, 40 g proteinpulver og 4 ss sukrinmelis. Jeg kjørte bringebær, 2 ss sukrinmelis og 20 g sjokoladeprotein sammen med stavmikser først, du kan også bruke håndmikser eller kjøkkenmaskin. Deretter blandet jeg 20 g protein med 2 ss sukrinmelis og bittelitt vann for å få en type sjokoladesaus å ha over. Topp med litt friske bær hvis du har, og hiv innpå! Farlig godt, kjempeenkelt og supersunn hverdagskos.


Rosa bærfluff og dilla på rosa denne uken, mens forrige uke hadde jeg en ting for blå. Jeg liker veldig godt å bruke sterke farger på treningsklærne mine, svart er liksom så kjedelig. Men hvilken farge jeg liker best varierer veldig med humøret, i dag er det altså rosa som er tingen. Under har jeg plukket ut noen av mine rosa favoritter som har kommet denne sesongen. Kanskje finner du noe du liker også?

1. T-skjorte fra Kari Traa 2. Tights fra Röhnisch 3. Genser fra Dcore 4. Ytterjakke fra 2XU 5. Teknisk bukse fra Kari Traa 6. T-skjorte fra 2XU 7.Shorts med høyt liv fra Röhnisch 8.Merinoullsokker fra Kari Traa 9. Singlett fra Röhnisch 


NÅ er det tid for trening, ha en fantastisk bra fredag folkens!

3 kommentarer
    1. Freshe klær og gode tips Nora! Er det OGP du skal stille, eller stiller du i Sandefjord også? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg