Årets første skitur og luksussalat

Det fjellet av mat dere ser under har jeg nettopp spist, og herregud så godt det var! Etter totalt tre timer trening på morgenen var det godt å komme hjem til en varm dusj og masse mat. Jeg trente først styrke sammen med flotte Camilla, før jeg hadde en PT-time og dro rett ut på skitur. Jeg drakk litt BCAA etter økta, men jeg kjente at jeg begynte å bli litt tom på slutten av skituren. Jeg har lavdag i dag, hvilket betyr at jeg spiser like store mengder mat og kalorier, jeg spiser bare mindre karbohydrater. Dagens første måltid ble derfor fire kokte egg, 100 gram røkelaks og sikkert en kilo grønnsaker! Jeg var så sulten at jeg bare slengte alt jeg fant i kjøleskapet i en salat, det ble både isberg, sukkererter, gulrot, plommetomater, agurk og paprika i den. Kan jeg ikke kalle det for en luksussalat så vet ikke jeg!



Vi byttet ut svømmingen på ukens utfordring med ski, og dette ble årets første skitur for min del. Det merket jeg godt, skiformen er ikke helt på topp men heldigvis kan det bare gå en vei! Jeg er nemlig sikker på at det blir mange flere fine turer i år, det er jo så utrolig godt å komme seg ut i friskluft! Vi brukte totalt 1:45 minutter på å gå 15 kilometer, da gikk vi fra Granåsen og inn til Grønnlia for dere som er lokalkjente. Selv om jeg synes det er kjempeherlig å gå på ski må jeg ærlig innrømme at det ble tungt, og det var nok fler enn en gang jeg så ned på pulsklokka for å se om vi snart var i mål!

Langrennsjakke og hansker fra Craft / Sub Zero tights fra 2XU (lenkene i innlegget er sponset)



Så må jeg bare tipse om de supersmarte hanskene mine! For det første er det en hybrid mellom hansker og votter, det er bare å trekke tilbake det vindtette og vannavstøtende trekket over hansken. I hansken er det silikon for godt grep, men det beste av alt er at den har touch-screen finger på pekefingeren! Det vil si at du slipper å ta av deg hansken for å bruke mobilen, noe jeg personlig hater å gjøre. Mulig det kun er et bloggproblem og ikke så viktig for dere, men jeg syns i allefall det ersupersmart!


Nå skal jeg kose litt med Guapo før jeg skal tilbake på HIT for å trene flinke kunder. Jeg føler meg ganske flink selv i dag og etter styrketrening pluss årets beste skitur, med den beste mannen jeg vet om!

3 kommentarer
    1. For en fantastisk god salat det så ut som! 😀 Hvor mange lavdager har du i uken? Og på høydager kutter du litt av fettet da? Ha en super dag videre!! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg