Utetrening & vaniljeris

Denne tirsdagen har jeg brukt til å spille inn enda flere episoder av treningsserien med Adresseavisen. Vi har vært på litt forskjellige lokasjoner i dag og jeg venner meg mer og mer til å snakke til kameraet. Selv om det er bikkjekaldt nå var det veldig godt å være en del utendørs i dag, både med filming og med morgenturen min med Guapo. På bildene under ser dere en litt tyngre variant av vanlige pushups, den og mange flere øvelser kommer i neste episode! Utetrening er jeg generelt veldig glad i, og jeg har store planer om å komme meg ut på en skitur denne uken. Det er jo en del av triatlonet jeg har pågang denne uken også!

Tights og vest er fra 2XU / ullsokker, ullgenser og pannebånd fra Kari Traa / hansker fra Craft (sponsede lenker)



Smilende og glad med festningen i bakgrunnen etter innspillingen! En annen ting som gjør meg glad er vaniljeris, det er min favorittkilde til karbohydrater nå om dagen. Jeg koker 170 gram ris sammen med 10-15 dråper vaniljestevia. Når risen har avkjølt seg litt rører jeg inn ca 2 ss med kalorifri marshmallow dip. Hvis du ikke er på diett er det utrolig godt å røre inn 1-2 ss smeltet cocosa i stedet, blir utrolig godt! Til slutt topper du med litt sukrin gold, kanel og gjerne et dryss kardemomme. Det blir som en dessert, man skulle virkelig ikke tro at vanlig ris kan bli så fantastisk godt!


Gårsdagens store inntak av karbohydrater skal settes i arbeid nå, styrketrening etterfulgt av 6 kilometer løping er nemlig neste!

2 kommentarer
    1. Hvordan ligger du ann i forhold til oppkjøringa inn mot AF til våren? Håper du kommer med et innlegg om dette snart 🙂
      Vaniljerisen så foresten utrolig digg ut 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg