Blåtorsdag

Hei dere! Denne torsdagen startet jeg med å gå en lang tur med Guapo, i supert vintervær og knallblå himmel. Det var veldig godt med en rolig start på dagen, etter et par hektiske dager siden jeg kom hjem. I går rakk jeg ikke å blogge engang, men jeg rakk selvfølgelig å trene. Jeg er veldig fan av å avslutte øktene mine med noen lette “pump-øvelser” med mange repetisjoner. I går kjørte jeg reverse hyper på benk med ball, 3 x 20 repetisjoner på denne svir virkelig på slutten av økta.

Antishake tights fra Röhnisch / sko fra Inov-8 / topp fra Better Bodies (lenkene i innlegget er sponset)


Tittelen på innlegget tilsier kanskje at jeg har hatt en litt kjip dag, men sannheten er at den har startet stikk motsatt. Jeg har nemlig handlet inn en del nyheter fra X-life, det har kommet så mye fint i nettbutikken nå på nyåret. Jeg har bestilt veldig mye blått denne gangen, og under ser dere noen av favorittene mine. Hvis dere falt like pladask som meg så husk at dette er siste dagen dere kan benytte rabattkoden 25 i kassen, og få 25% avslag på et valgfritt produkt. Dagens lille tips fra meg 🙂

1. Fleecegenser fra Kari Traa 2. Tights fra Reebok 3. Antishake tights fra Röhnisch 4. Genser fra Adidas 5. Løftesko fra Reebok 6. Kompresjonssokker fra Reebok 7. Ny kokebok fra Kristine Weber 8. T-skjorte fra Kari Traa 9. Singlett fra Kari Traa

 

Dagens lunsj var alt annet enn blå, men fargerik fordi! Jeg lagde karbonader av 2 egg og 200 gram karbonadedeig, med brokkolimos ved siden av. Her har jeg 400 g kokt brokkoli og 150 gram cottage cheese, krydret godt og most sammen med stavmikser. Så godt og så utrolig enkelt!



Nå venter jobb og trening, ha en fin torsdag alle sammen!

3 kommentarer
    1. Prøver igjen jeg;
      Hei Nora!
      Jeg har helt dilla på matmuffins! Spiser hele tiden, og må lage ny posrjon nesten hver uke! Endelig har jeg klart å kutte ned på brød-inntaket mitt, takket være din matmuffins-oppskrift! Men hvor mange cal tror du det er i en muffin ca? Jeg lager store…

    2. Hei 🙂 Jeg så dere hadde gratis trening på HTG i januar. Forutsetter dette at man binder seg til et abonnement eller er det helt gratis og uforpliktende? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg