Ny treningsserie og back on track!

Endelig kan jeg fortelle dere om dette prosjektet, nemlig en helt ny treningsserie i samarbeid med Adresseavisen! Totalt kommer det 8 korte episoder, hvor jeg tar for meg det viktigste innen temaet for episoden. Den første episoden handler om rumpetrening, og dere finner den ved å trykke på bildet under. Den varer i ca fire minutter, og jeg viser frem mine beste rumpeøvelser til dere! Jeg synes det var supergøy å være med på dette, selv om det var veldig uvant å bli filmet. Jeg er jo vant til kamera, men da tar jeg jo bilder selv og skriver teksten. Dette er vel første gangen på bloggens 3,5 år at dere faktisk hører stemmen min også! Håper dere liker filmen og at dere fikk inspirasjon til litt nye øvelser!

Det var skikkelig godt å komme i gang igjen i dag, med mat og trening som vanlig. Dietten til vårens konkrranser er back on track etter ei jul med alt for mye god mat, og det kjennes veldig bra å komme tilbake til rutinene igjen. I dag fikk jeg trent ei god styrkeøkt og var skrubbsulten da jeg kom hjem. Jeg ville ha noe som gikk raskt, da ble fire egg, en haug med salat og en boks kesam løsningen. Kesamen er piffet opp med å presse en hel kinesisk hvitløk i, litt salt og litt sukrin gold. Det er så godt!

Etter mat kom jeg meg ut på tur med Guapo, herregud som jeg har savnet han mens jeg har vært borte. Jeg vet ikke helt om han har savnet meg, eller om han bare er blodig fornærmet på meg fordi jeg forlot han i jula. Han er nemlig superoverlegen, ville verken kose eller sove i senga med meg i går! Heldigvis ville han bli med på tur idag da, og det var overraskende godt å komme seg ut i norsk vintervær igjen.


Boblevest fra 2XU / lue og genser fra Kari Traa (lenkene i innlegget er sponset)

Nå som det er nytt år og nye muligheter har det også kommet mange nye kleskolleksjoner, blandt annet har Kari Traa, Reebok og Adidas kommet med masse fint! Derfor tenkte jeg bare helt til slutt å tipse dere om nyttårssalg hos X-life, hvor dere får 25% på et valgfritt plagg ved å bruke rabattkoden 25 når du kommer til kassen.

Gjerne legg igjen en kommentar om hva dere synes om videoen, selv er jeg kjempefornøyd men spent på deres tilbakemeldinger :)

17 kommentarer
    1. Hei Nora! Jeg har kommet godt inn i styrketrening med tunge vekter nå, men får så vonde blemmer i håndflatene. Vurderer derfor å skaffe meg hansker, og lurer derfor på hva som er dine tips om dette og om det er lurt? Har lest av noen at det ikke er anbefalt pga grep og kontakt osv, så er litt usikker. Og isåfall hvilke bør jeg velge?:-) Hadde jo vært lurt å slå til nå som det er salg over alt haha!

    2. Hei! Fantastisk- akkurat den videoen jeg trengte nå!!
      Lurer og på dette med hansker- opplever at det er vanskelig å legge på nok vekter i enkelte øvelser, rett og slett fordi det er vanskelig å gå godt grep. F.eks markløft…

    3. Heisann! Jeg ser på siden din her at du har reist i Paris. Kunne du tenke deg å dele dine Paris-erfaringer med VisitParis.no gjennom et lite intervju? Send meg en mail! Beste hilsener Beate.

    4. Nora, du er så nydelig!
      Har fulgt bloggen din så lenge jeg kan huske og elsker alt av innleggene dine. Du er en stor inspirasjon når det kommer til matlaging og trening! Du virker så glad og positiv:) Man lager seg alltid litt tanker om hvordan personer høres ut osv, så det er morsomt å endelig få høre stemmen din og oppleve deg litt “live”! Fortsett med å være deg:)

    5. Hei! Takk for supre oppskrifter nesten hver dag 🙂 jeg lurte på om du kanskje kunne ha et innlegg om matvarer man kan bytte ut i en sunnere type, fks. rømme til kesam etc!

    6. Åå, så søt du er 😀 Herlig video, gleder meg til de neste! Artig at jeg fikk sett den nå, da jeg for bare sånn en halvtime siden satt å så på et treningsprogram hvor øvelsen med stepkassen/benk dukka opp, og jeg lurte sånn på hva det gikk i. Nå fikk jeg jammen svaret gitt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg