GOD JUL

Hei kjære lesere! Jeg er bare innom for å si riktig GOD JUL til dere alle sammen. Jeg håper dere får en fantastisk julefeiring sammen med de dere har kjær, og at skuldrene får senkes litt. Jeg har alt vært på tur med Guapo og spist en fantastisk god frokost, med nystekte rundstykker og alt av pålegg. Nå ruller tre nøtter til askepott i bankgrunnen, og snart drar vi alle i kirka. Akkurat som julaften skal være 🙂


Hoppende glad fordi det er jul og fordi jeg  har masse tid til å være med de jeg er mest glad i. Håper dere har en fantastisk dag, husk å nyt den – det er nemlig et helt år til neste gang!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg