Noras julechallenge

Jeg vet at mange av dere har lyst til å trene i julen, men har ikke mulighet til å dra på treningsstudio. Det er det heller ingen grunn til, man kan fint få til en god hjemmeøkt i stua. Julen handler om mye annet enn trening, men det gjør godt å få opp pulsen litt innimellom all kosen. Mitt forslag er en sirkeløkt, det vil si at man gjør et sett med øvelser direkte etter hverandre uten pause. Økta ser slik ut:

15 knebøy

10 bulgarske utfall hver fot (fra benk/sofa/bord)

10 pushups

10 spensthopp

15 situps

15 knebøy

10 utfall til siden hver fot

10 ettbeins jackknife på hver fot

10 tricepsdips (fra benk/sofa/bord)

15 burpees

Ta 1-2 minutters pause etter du har gjennomført alle øvelsene og gjenta det hele 4-5 ganger.

Joggebukse fra Better Bodies (sponset lenke)





Utfordringen er å utføre hjemmeøkten så mange ganger som mulig i løpet av julen! Hashtag bilde før/under/etter økta på instagram og hashtag #norasjulechallenge så trekker jeg en vinner av en hel eske med Questbarer!

Både jeg og Guapo gleder oss til å se alle de spreke bildene! Ha en fortsatt fin kveld alle sammen 🙂

7 kommentarer
    1. Herlig! Kan ikke gjøre alle disse øvelsene ennå pga laaangsom, langsom opptrening, men fin-fin juleutfordring! Trenger sånt i jula 🙂 God jul til flinke deg 🙂

    2. Har kjøpt meg et stramt treningstrikk som jeg skal trene med i jula,den er helt genial! Kan gjøre masse øvelser med den og lett å ta med seg 🙂 God jul til deg 🙂

    3. Fine du! Jeg skulle så ønske at du var PT i Oslo! du virker så fantastisk motiverende, og det må være en fryd å ha deg som PT og trenings coach!

    4. Nettopp gjennomført 4 runder, må si det var tungt! Takk for oppsette. Ønsker deg og dine en god jul fine Nora 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg