Spicy julenøtter og fredagsøkta

I år som i fjor blir julenøtter en stor favoritt som julegodis! Disse spicy julenøttene er sunne, utrolig gode og ikke minst enkle. Alt du trenger er 3,5 dl mandler, 1 eggehvitte, 1 ss vann, 1/2 dl sukrin+ , 1 ts hvitløkssalt, 1 ts rosmarin og 1/2 ts chilipulver. Pisk eggehvitte og vann sammen til det skummer. Bland inn krydderet og sukrin før du tilsetter mandlene og rører godt sammen. Fordel utover et stekebrett med bakepapir og sett inn i ovnen på 150 grader i 30 minutter. La de avkjøle seg før du kan nyte en sunn snacks denne fredagskvelden.




Dagens økt er i boks og jeg kjenner jeg er helt mør i kroppen. Rumenske markløft, lårcurl, utfall til siden, chins, sittende roing, halo, flyes, triceps kickbaks og land mines sto på planen og det kjennes! Men ingenting er som å ta helg med godfølelsen etter ei treningsøkt. Etter økta bruke jeg litt tid på å rulle og tøye, det er jeg generelt for dårlig til og skal ta meg sammen fremover. Kroppen har jo så godt av det!

Genser fra Better Bodies / tights fra 2XU (sponsede lenker)


Nå skal jeg komme meg ut på tur med Guapo og tenke ut morgendagens intervall til dere. Ha en super fredagskveld!

3 kommentarer
    1. Nam, dette må jeg prøve!! Tror du at du kan lage et innlegg om vanlig søte, brente mandler også?:-):-)

    2. Mm, det hørtes kjempegodt ut! Men hvor lenge pleier du å trene styrke? Du hadde jo ganske mange øvelser på denne økta så tipper den må ha tatt litt tid? Ha en fin julehelg!😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg