Tacopai på gråtorsdag

Hei dere! Jeg måtte bare gi dere denne oppskriften med en enste gang, den var nemlig så utrolig god. Jeg har laget pai mange ganger før, men aldri tacopai. Ingen grunn til å vente til i morgen med tacoen når man kan lage retter som dette! Bunnen har jeg laget av 5 dl havremel/havregryn og 1 dl mandelmel, 2 egg litt salt og 1 dl vann. Fordel deigen godt utover en paiform, sørg for å klem den godt ut i kantene. Sett i ovnen på 220 grader i ca 10 minutter mens du lager fyllet. Her stekte jeg 400 g kabonadedeig med vann og tacokrydder før jeg tilsatte purreløk, paprika og litt presset hvitløk. La det steke seg sammen før du tilsetter 3 ss lettere creme fraiche og fordeler alt i den forstekte paibunnen. Topp med ost og sett inn i ovnene igjen på samme temperatur i ca 15 minutter, eller til osten har smeltet.Gjerne server med en frisk salat, litt tacosaus og mager kesam. Så godt, og så utrolig enkelt!



Over til noe helt annet – nemlig gråtorsdag! I morgen er det black friday, som betyr en hel masse tilbud i de fleste butikker. X-life har bestemt seg for å tjuvstarte salget med en gråtorsdag, og nettbutikken er allerede i dag full av ekstremt gode tilbud. Er det en dag du skal sikre julehandelen eller bare gi deg selv noe fint er det altså i dag. Under ser dere noen av de gode tilbudene:

Lenkene i innlegget er sponset

Det er også -25% på alt fra Craft, og min personlige favoritt til vinterstid er dette settet med jakke og bukse med ergonomisk design. Det gjør at der er veldig fint å bruke til både turer, langrenn eller jogging utendørs.

Et par andre av favorittene mine fra salget er denne tightsen til -50% og koster nå bare 399,-

Og dette settet fra Kari Traa, de friske fine fargene gjør meg alltid glad!

Det er en hel masse andre ting på tilbud – og av erfaring så blir de beste kuppene fort borte. Klikk deg inn for å se hele salget her. Ha en fortsatt fin torsdag da dere!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg