Vanilje- og kokoskjeks

Hei dere! Denne mandagen har bare flydd forbi, jeg er akkurat ferdig med min egen styrkeøkt og skal snart trene dagens siste PT-kunde. Det gjør ikke noe med hektiske fager når jeg har en jobb som er så gøy, ingen blåmandag her i gården! Uansett, det jeg tenkte å komme med i kveld er sunne kjeks med smak av vanilje og kokos. Oppskriften på de sunne kjeksene ser slik ut:

2 ss cocosa

4 ss kokosmel

2 scoops vanlijeprotein

3 ss sukrin gold

1 ts fiberhusk

2 egg

2 dl vann

1 stor neve hakkede mandler

Sukkerfri sjokolade

Pisk sammen egg og sukrin gold. Tilsett det tørre og bland godt, før du tilsetter vannet. Smelt cocosa og rør inn til slutt. Jeg prøvde denne oppskriften både med Nonstop fra Atkins og med en hakket Questbar i, og jeg må innrømme at den siste ble best. Det er virkelig når en Quesbar settes i ovnen at den kommer til sin rett! Form til kjeks med to spiseskjeer på et bakepapir og sett i ovnen på 180 grader i 20 minutter. Dette er kanskje ikke de vakreste kjeksene jeg har laget men de smakte jammen godt og det er jo det som er det viktigste!

Lenkene i innlegget  er sponset


Under dagens økt ville jeg prøve enda en ny push-ups variant, og gikk for smithmaskin med ekstra belastning i beltet. Denne øvelsen har jeg ikke tatt siden i sommer, og det var virkelig tungt i dag. Men 3 x 9 på 20 kilo gikk greit og det er jeg fornøyd med!

Tights (-40%) fra Skins / topp fra Better Bodies / sko (-33%) fra Inov-8

Da er det på tide med litt mer jobbing før jeg skal hjem og gå tur med Guapo i snøværet! Ha en fortsatt fin mandag da dere 🙂

2 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Kunne ikke du skrevet et innlegg om carb cycling?
      Hadde vært interessant å lese om. Veldig inspirerende og kjekk blogg du har, alltid kjekt å klikke seg innom 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg