Super start

Rett etter økta mi i dag kjørte jeg opp til bymarka for å gå tur med verdens beste Guapo. I dag hadde jeg egentlig ikke lyst til å gå tur, men det fine med å ha hund er at man faktisk må uansett. Han må jo få trene han også, dyr har like godt av det som oss mennesker. Jeg hadde med meg ullundertøy i bilen, men rakk å knipse et par bilder av treningsantrekket mitt først. Det begynner å bli kaldt ute nå, og i så lite klær måtte jeg klatre opp i et tre og ta noen pullups for å holde varmen! Jeg må jo bare bli god på pullups frem til konkurranse i april, så nå tar jeg pullups hver eneste gang jeg har muligheten til det.

BottomUp tights og topp (-20%) er begge fra Luciaven (sponsede lenker)



Om ikke dette er tidenes turparter så vet virkelig ikke jeg! Nå er vi begge hjemme igjen, og har spist oss gode og mette. Min lunsj ble lavkarbobriks med en boks makrell i tomat på. Oppskriften har jeg postet før og du finner den her. Jeg hadde nesten glemt denne oppskriften fordig jeg ble så lei av lavkarbo, men den er faktisk skikkelig god. Ikke minst er den enkel også, og veldig mettende. Karbohydratene denne gangen sparte jeg til å spise opp de siste havremakronene jeg postet tidligere i uka, skummelt gode de også!


Jeg har hatt en helt super start på dagen med andre ord, og nå er jeg klar for å jobbe resten av denne onsdagen! Ha en sprek dag alle sammen 🙂

10 kommentarer
    1. Herregud så forandret du er. Større er du blitt. I positiv forstand. Dette blir veldig gøy å følge med videre på. Ser ut som du har fått på deg en god del muskelmasse. Nei, tommel opp for den jobben du har gjort.

    2. Hei,
      Digger bloggen din, virkelig en inspirasjonskilder
      Lurte på om BottomUp tights er i svart også på nette?

    3. Hei! Jeg bare lurer på ca. Hvordan prosentfordelingen din er mellom proteiner, karbohydrater og fett? 😊

    4. Hei!
      Jeg er en nybegynner på styrketrening så er ikke flink på kontakt og teknikk enda.
      Ønsker å trene bort grevinnehengene med triceps-øvelser. Har du noen øvelser å anbefale for noobs? Er for svak til å trene hengende dips 🙁

    5. Sofie Magdalena: jeg spiser mellom 2-3 gram protein per kg kroppsvekt, ellers er resten litt opp til meg selv og hva jeg føler for den dagen. Utenom diett går jeg ikke rundt og reger på det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg